1398-07-23 16:00
1214
0
65893
یادداشت؛

وزارت اطلاعات ارتباطات و بزرگترین آوردگاه جنگ ادراکی و شناختی / انتظار از امیری معاون وزیر اطلاعات در گرگان چه بود ؟

انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران چند سالی است که در آوردگاه عظیم و پیچیده فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تحت سلطه و فرماندهی یک  ابر هوش مصنوعی استکبار جهانی ،مورد بی سابقه ترین تهدیدات آنلاین نوظهور قرار گرفته است.

نگارنده براساس ویژگی ها و عناصر اصلی و نرم این جنگ تحمیلی یعنی هجمه تصویری و مختل کننده ادراکات انسانی و در نتیجه عدم شناخت عقلانی و منطقی از پدیده های اجتماعی از آن به جنگ ادراکی شناختی یاد می کند.

در این آوردگاه مسلما براساس ماده ۱ قانون تاسیس وزارت اطلاعات که مقرر داشته است این وزارت خانه : "به منظور کسب و پرورش اطلاعات امنیتی و به دست آوردن آگاهیهای لازم از ‌وضعیت دشمنان داخلی و خارجی جهت  پیشگیری و مقابله با توطئه‌های آنان علیه  انقلاب اسلامی کشور و  نظام جمهوری اسلامی ایران " تشکیل گردیده است؛ از یک وظیفه خاصی برخوردار می باشد. بالاخص اینکه با توجه به ماهیت و زیرساخت اصلی پدافندی داخلی آن یعنی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، یکی از عناصر حرفه ای و تشکیلاتی وزارت اطلاعات بطور کاملا معنادار عهده دار این وزارتخانه شده است تا جایی که بطور نانوشته و غیر رسمی از تشکیلاتی هم افزا و هم پوشان جدیدی به نام ،وزارت اطلاعات و ارتباطات جمهوری اسلامی یا  واواجا ! یاد می شود.

در یک سال گذشته وزارت اطلاعات احتمالا از مبدا استان گلستان بعد از سفر م.ت و ف. م و نیز ف.ص و تحرکات ویژه وابستگان آن تحت مدیریت ف.س در استان گلستان ، اطلاعات لازم در خصوص تشکیلات جنبش فرانو اجتماعی زنان و جوانان تجدید نظرطلب را دریافت و به تحلیلی جامعی از ماموریت ها و اهداف اصلی براندازانه این شبکه شبه اطلاعاتی در زمین عام البلوی س. ح رسیده باشند.

بالاخص اینکه در چند ماه گذشته پیوندهای خارجی این جنبش و شبکه با پروژه آمریکایی و اروپایی  میدان میلیونی علیه سه ضلع مثلث جهانی مقابله با جهان تک قطبی یعنی چین (هنگ کنگ) ،روسیه (شنبه های مسکو ) و ایران ،کاملا آشکار و پیدا شده است و اشترکات فراوانی بین  Допускай روسی و ایرانی؛یکی در بستر میتینگ و یکی در بستر ورزشگاه می توان یافت!

پیوندهای خارجی که انتظار می رفت در سفر هفته گذشته امیری معاون وزیر اطلاعات در نشست مدیران عالی استان و نشست هم اندیشی مدیران و نخبگان استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان به اشتراک گذاشته می شد اما به هر دلیلی این جلسه تصویری از یک کاتب دیگر را به اذهان متبادر کرد!

در همین ارتباط بهره گیری از الگوی جنبش فمینیست نهادگرای فرانسه در سال 1971 و نسخه پیچی آن از سوی لیدر اصلی جنبش فرانو اجتماعی در پروژه مقدماتی  دختر آبی (آبی فیروزه ای فرشگرد) و ورود به پروژه میانی داپوسکای  زنان در ورزشگاه که تمامی عوامل و عناصر میدانی و رسانه ای داخلی و خارجی کودتای رنگی ناموفق سال ۱۳۸۸در آن مشارکت فعال داشتند و بزرگترین جنگ ادراکی و شناختی در داخل و خارج از کشور را بر انقلاب و نظام اسلامی تحمیل نمودند!

البته در یک سال گذشته اقداماتی که در چارچوب پایش و رصد می بایست صورت می گرفته است   به نحو احسن انجام و براساس اطلاعات موجود در اختیار تهران قرار گرفته است  و روشنگری های لازم صورت گرفته است.

اما آنانی که عکس یادگاری همسران سفیران کشورهای فنلاند، دانمارک(با هیات پانزده نفره) ، سوئیس و نمایندگان پرتعداد سفارت بلژیک و رسانه های اروپایی با  قربانیان بزرگترین آوردگاه این جنگ ادراکی و شناختی مقدماتی را دیدند و به هر دلیلی دم نیاوردند! فردا چگونه می خواهند پاسخگوی اعمال خود باشند.

نگارنده براساس رسالت انقلابی خود بزودی تمامی اسناد و مستندات این شبکه از ستون پنجم و پیاده نظام جنگ تحمیلی ادراکی و شناختی بر کشور را منتشر خواهم نمود. ان شاء الله

به قلم حسن بیارجمندی فارغ التحصیل دانشگاه وزارت خارجه روسیه

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.