1396-03-04 11:16
1152
0
39483
خادم الشهدای گرگانی ؛

نسل جوان امروز باید همچون شهیدان مدافع حرم پا در رکاب شهداء باشند

خادم الشهدای گرگانی گفت: نسل جوان امروز ما باید همچون شهیدان مدافع حرم پا در رکاب شهادت در صف اول باشند.

به گزارش گلستان ما، در آغازین روزهای خرداد رفتیم به سراغ یکی از جوانان بسیجی گرگان که وی خود جزء خادمین شهدای راهیان نور می باشد.

دراین گفتگوی صمیمی خادم الشهدای بسیجی مهدی عموزاد خلیلی اهل روستای سرکلاته گرکان ضمن عرض تبریک به مناسبت سوم خرداد " سالروز آزاد سازی خرمشهر" و نیز سلام و درود بر شهیدان و حماسه سازان سوم خرداد، گفت: آنان با مردانگی ، شجاعت ، ایمان و تقوای خود راه بصیرت و از خود گذشتگی را به ما نشان دادند ما امروز خوشبختانه شاهد فداکاری ها و از جان خود گذشتگی های جوانانی همچون نسل گذشته در دفاع مقدس هستیم که آنان جوانانی هستند بعنوان مدافع حرم حضرت زینب " سلام الله علیها" که الحمدلله این روحیه ایثار و شهادت روز به روز در ما جوانان بسیجی و انقلابی بیشتر می شود.

عموزاد افزود: نسل جوان امروز ما باید همچون شهیدان مدافع حرم پا در رکاب شهادت در صف اول باشند چون امروز ولایت فقیه ما نیاز به جوانان انقلابی و بسیجی دارد تا بتوانند از ولایت و خون پاک شهیدان به خوبی محافظت کنند.

وی ادامه داد: امروز جوانان بسیجی و انقلابی ایران زمین با افتخار در این راه قدم برمیدارند و جزء خادمین و محافظین خون پاک شهدا هستند.

وی تصریح کرد: متاسفانه امروزه برخی نادان شهدای مدافع حرم و خانواده آنان را زیر سوال برده اند اما این افراد باید بدانند جوانانی از جنس شهیدان مدافع حرم هستند که از خون پاکشان دفاع کنند.

این خادم الشهدا به بیان اینکه دشمنان قسم خورده ملت ما سعی بر این دارند روحیه ایثار و شهادت طلبی ، ایمان و تقوا را در بین جوانان تضعیف کنند اظهارکرد: ما جوانان بسیجی و انقلابی هرگز اجازه نخواهیم داد که این یاوه گویان بی خرد ذره ای در وجود مان شک و تردید ایجاد کنند چون راه ما همچون راه شهیدان حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.