1399-04-05 09:21
1762
0
69145

محکومیت میلیاردی شهرداری گرگان در ساخت زیرگذرهای محور ناهارخوران

با ورود سازمان بازرسی به پرونده ساخت دو زیرگذر در محور ناهارخوران گرگان، برای شهرداری این شهر از سوی مرجع قضایی محکومیت سی و چند میلیاردی صادر شده است.

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا دادبود شامگاه گذشته در جلسه نشست تعاملی شورای قضایی گلستان با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار گرگان که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: مسائل و موضوعات قضایی در خصوص حوزه‌های شهری بسیار زیاد است و می‌طلبد یک شعبه تخصصی رسیدگی به پرونده‌های مدیریت شهری در دستگاه قضایی گلستان اختصاص یابد.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات این دوره مدیریت در شهرداری گرگان این است که مقرر شد در تعامل با اداره ثبت اسناد و املاک با سرعت بیشتر اسناد مالکیت املاک شهرداری گرگان صادر و املاکی که در مسیر اخذ سند هستند به اطلاع اداره ثبت رسانده شود تا در استعلام‌ها مورد توجه قرار گرفته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرها به عنوان موجود زنده تلقی می‌شوند و با توسعه شهر نیازهای شهری هم افزایش پیدا می‌کند.

ناصر گرزین گفت: شهردار گرگان از وظایف سنگینی در مدیریت شهری برخوردار است و برای حل مشکلات مردمی نیاز است تمامی دستگاه‌ها به خصوص دستگاه قضایی به کمک شهرداری بیایند.

وی افزود: یکی از نکات بسیار مهمی که دستگاه قضایی می‌تواند به توسعه شهری کمک کند حمایت دستگاه قضایی از سرمایه‌گذار است.

گرزین متذکر شد: زمانی که سرمایه‌گذار از سرمایه‌گذاری در یک منطقه احساس امنیت کرده و از امنیت سرمایه‌گذاری‌اش اطمینان خاطر داشته باشد نه تنها خودش با تمام توان وارد عرصه می‌شود بلکه سرمایه‌گذاران دیگر را هم به سرمایه‌گذاری در این منطقه تشویق می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اقدامات فرهنگی متفاوت شهرداری گرگان در دو سال گذشته تصریح کرد: متاسفانه فقر فرهنگی و فقر مالی باعث تولید بزهکاری در گرگان شده است.

سعید رحیمی بیان کرد: بدون شک دستگاه قضایی بدون مشارکت سایر نهادها و دستگاه‌های مسوول در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی نمی‌تواند در کاهش جرم و کاهش تولید پرونده‌های قضایی موفق باشد.

وی اضافه کرد: همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی نیز نمی‌توانند بدون همکاری، راهنمایی و حمایت‌های دستگاه قضایی به مسیر توسعه‌ای و رسیدن به اهداف سازمانی موفق عمل کنند.

* محکومیت چند میلیاردی شهرداری گرگان در ساخت زیرگذر در ناهارخوران

سیدمحمد مرتضوی، حمیدرضا آقاملایی، علی‌اصغر یوسفی و حسین ربیعی نیز دیگر اعضای شورای اسلامی شهر گرگان بودند که نقاط مشترک سخنان آنها توجه و حمایت از سرمایه‌گذار، لزوم اقدام عاجل دولت و نهادهای نظارتی برای کاهش نرخ تولید و فروش مسکن، ایجاد شغل و تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده است.

گفتنی است، در این جلسه ورود سازمان بازرسی به پرونده ساخت زیرگذرهای محور ناهارخوران گرگان و محکومیت سی و چند میلیاردی شهرداری گرگان توسط مرجع قضایی مطرح شد.

براساس این حکم شهرداری گرگان حتی برای تجدیدنظرخواهی باید مبلغ میلیاردی را واریز کند که مقرر شد جزئیات موضوع در جلسه‌ای غیرعلنی بررسی شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.