1393-06-06 19:24
2028
2
1868
فردا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

ششمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی در گرگان برگزار می شود

صبح فردا ششمین جشنواره ملی پویانمایی سیره رضوی به میزبانی استان گلستان در گرگان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ، ششمین جشنواره پویانمایی (انیمیشن) کشوری سیره رضوی از سری برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در دهه کرامت درگرگان  برگزار می گردد.

مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره پویانمایی رضوی در روز93/06/07 ساعت 9 صبح در تالارفخرالدین اسعدگرگانی با حضور جمعی از هنرمندان استان برگزار می گردد و فیلمهای  راه یافته به بخش جشنواره پخش می گردد .

بر اساس این گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پنج سال است که میزبان این جشنواره در استان گلستان بوده و امسال در تاریخ 7 شهریور ماه میزبان ششمین دوره جشنواره پویا نمایی می باشد.

گفتنی است این جشنواره در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می گردد  که بخش اصلی آن مسابقه فیلم کوتاه انیمیشن و بخش جنبی اش  به شرح ذیل می باشد :

- برگزاری نشست های تخصصی و کارگاههای آموزشی با حضور مهمانان و اساتید صاحبنظر

- برگزاری نمایشگاه هنری

- نمایش انیمیشن های برگزیده پنج دوره قبلی جشنواره و انیمیشن های برتر

این گزارش می افزاید تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره تاکنون 33 اثر بوده که پس از داوری اولیه آثار تعداد 18 اثر به بخش مسابقه راه یافته است.

در ادامه این جشنواره کارگاه آموزشی پویانمایی روز93/06/07 ساعت 15 درتالارفخرالدین اسعد گرگانی با حضور هنرمندان انیمیشن کار استان استاد دکتر محمدعلی صفورا برگزار می گردد.

مراسم اختتامیه ششمین جشنواره پویانمایی رضوی در روز 93/06/07 ساعت 17:30 در تالارفخرالدین اسعد گرگانی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر علی جنتی و هیئت همراه برگزار می گردد.

لازم به ذکر است تا کنون " شرکت فیلمسازی کاسپین استان گلستان " مسئولیت برگزاری 3 سال متوالی جشنواره ملی پویا نمایی رضوی را بر عهده داشته است و در حالی مجری چهارمین دوره این جشنواره کشوری است که تلاش دارد افتخار میزبانی و دبیرخانه دائمی " جشنواره ملی  پویا نمایی رضوی " را به نام استان گلستان به ثبت برساند .

نظر مثبت بنیاد فرهنگی امام رضا(ع) آستان قدس رضوی از سابقه اجرای مطلوب برنامه در سالهای گذشته در استان گلستان و حضور جعفری مدیر عامل این بنیاد در جشنواره سال جاری می تواند کمک شایانی در سپردن دبیرخانه دائمی این جشنواره به استان گلستان داشته باشد که در صورت تحقق این موضوع ، امتیاز فرهنگی و معنوی ارزشمندی برای استان حاصل خواهد شد .

در سال جاری هم مطابق سالهای گذشته ، اجرای این جشنواره با مسئولیت " شرکت فیلمسازی کاسپین استان گلستان " و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان صورت می گیرد .


نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

همشهری

سلامبا تشکر از دوستان خوب و عزیزم در فیلم سازی کاسپین .این کار ارزشمند و گران قدر شما بسیار قابل تقدیر و تحسین است .موفق و موید باشید .

0
0
پاسخ
1393-06-06 20:16

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.