1398-07-14 12:14
1362
0
65807
فرماندار گرگان خبر داد؛

رسیدگی به ۲۴۰ فقره پرونده تخلف تعزیراتی طی ۶ ماه در گرگان

فرماندار گرگان گفت: در ۶ ماه نخست سال تعداد ۲۵۰ فقره پرونده تخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند که برای ۲۴۰ پرونده صدور رای و مختومه شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر محمد حمیدی در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اظهارکرد: در ۶ ماه نخست سال تعداد ۲۵۰ فقره پرونده تخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شده که برای ۲۴۰ فقره رای صادر و پرونده مختومه شده است.

حمیدی در خصوص نقش اصناف در کنترل قیمت ها گفت: متاسفانه نقش اصناف که کنترل و خود نظارتی در بازار می باشد کمرنگ بوده و نیاز است اداره کل صنعت، معدن و تجارت بر این مهم نظارت بیشتر داشته باشد.

وی خواستار شناسنامه دار شدن کالاها از سوی دستگاه های متولی شد و گفت: یکی از راه های کنترل و تجارت بر ورود کالای قاچاق شناسنامه دار کردن آنها است.

حمیدی افزود: ۸۲ انبار فعال در شهرستان گرگان وجود دارد و کالاهای وارده و صادره را ثبت می کنند که باتوجه به تعداد واحدهای صنفی این تعدادبسیا کم است و باید این گونه انبارها افزایش یابد و هرگونه کالایی که در انباری موجود بوده و بدون رسید و حواله باشد به عنوان کالای قاچاق به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

فرماندار گرگان یاد آور شد: امروزه آسیب های فضای مجازی روز به روز به رونق و تولید خدشه وارد کرده تا جایی که هر فردی بدون هیچ قاعده، قانون و نظارتی کالاهایی را به فروش می رساند که بعضا مشکلات عدیده ای را برای خریداران به وجود آورده و نیاز است عواقب این فروشگاه های اینترنتی بدون ضابطه، آگاه سازی  و اطلاع رسانی عمومی صورت گیرد.

حمیدی در ادامه با اشاره به اولویت شهرستان در زمینه کشاورزی گفت: دستگاه های نظارتی باید در زمان کاشت محصولات که بعضا نیاز کشاورزان به کود و بذر با کیفیت می باشد نیاز است نظارت کامل را داشته باشند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.