1399-09-03 09:24
600
0
71717
فرمانده سپاه ناحیه گرگان خبر داد؛

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در گرگان

فخرالدین از توزیع دو هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین اقشار آسیب دیده در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش گلستان ما، «وحید فخرالدین» شب گذشته(یکشنبه 2 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: برنامه های متنوعی در هفته بسیج پیش بینی شده بود که بخشی از این برنامه ها به دلیل کرونا و محدودیت های ایجاد شده لغو و برنامه های متناسب با شرایط کرونایی جایگزین شد.

فخرالدین بیان کرد: در این هفته رزمایش کمک مومنانه برگزار می شود و به همین منظور دو هزار بسته کمک معیشتی تهیه شده که در روز 5 آذر در حسینیه ثارالله گرگان بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

وی گفت: با کمک بسیج مداحان رزمایش آزادی زندانیان غیرعمد برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم بخشی از دیه آنها را تامین و از طریق بسیجیان آزاد کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان یادآور شد: با توجه به شرایط بانک خون، طرحی در قالب نذر خون در هفته بسیج پیش بینی شده است و برادران و خواهران با مراجعه به مراکز انتقال خون نسبت به اهدای خون اقدام می کنند.

فخرالدین متذکر شد: ادای احترام به مقام شامخ شهدا و شهدای 5 آذر در بیمارستان و تجلیل از مدافعان سلامت، پرستاران و پزشکان از دیگر برنامه هایی است که در نظر گرفته شده است.

وی گفت: 25 ایستگاه سلامت در نقاط مختلف شهر در نظر گرفته شده و هشت اردوی جهادی ویژه ساخت و ساز محرومان پیش بینی شده که در مناطق زلزله زده رامیان و مناطق محروم گرگان حضور پیدا می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه تولید محتوای چهل و یک ساله بسیج در طول این هفته انتشار پیدا می کند، افزود: گروه های سرود پاتوقی را در محلات گرگان در نظر گرفته است.

پایان پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.