1396-03-04 14:59
1539
0
39474
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خبر داد؛

برگزاری مراسم ترتیل قرآن کریم در مصلی گرگان همراه با پخش زنده از شبکه گلستان

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان از برگزاری مراسم جز خوانی تریل قرآن کریم در مرکز گلستان خبر داد و گفت: این مراسم معنوی امسال برای اولین بار در مصلی گرگان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام ابوالفضل عامری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن  ماه مبارک رمضان و اهمیت جایگاه قرآن کریم برنامه ترتیل خوانی در گرگان برگزار می شود.

وی با توجه به اهمیت جایگاه این ماه نورانی افزود: یکی از ابزار و وسائلی که می تواند انسان را در امر روزه داری و رسیدن به تقوا الهی کمک کند بحث تلاوت قرآن کریم است، ما هم نباید از این امر قافل شویم.

حجت الاسلام عامری از برگزاری مراسم جز خوانی تریل قرآن کریم در مرکز گلستان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم معنوی امسال برای اولین بار در مصلی گرگان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گلستان با دعوت کردن مردم در این مراسم باشکوه خاطر نشان کرد: برای حمل و نقل هر چه بهتر شهروندان محترم در این مراسم، رایزنی هایی با سازمان اتوبوس رانی گرگان انجام شد و شهروندان هم میتوانند از این امکانات استفاده کنند.

وی گفت: مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم با همکاری هشت کمیته همچون برنامه ریزی، کمیته اجرایی و هماهنگی، کمیته پشتیبانی، کمیته فرهنگی و تبلیغات، کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی، کمیته اقشار و اقوام، کمیته حفاظت، امنیت و انتظامات و کمیته بانوان اجرا می شود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گلستان افزود: با هماهنگی صدا و سیمای استان این مراسم از سیمای استان انعکاس داده خواهد شد.

وی یادآورشد: مراسم معنوی ترتیل خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان هر روز در ساعت ۱۴ بعد از ظهر با حضور مردم انقلابی برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.