1399-06-19 12:07
952
0
70274
در بازدید سرپرست شرکت گاز استان گلستان انجام شد؛

بررسی پیشرفت عملیات گازرسانی به 3 روستای کوهستانی گرگان

سرپرست شرکت گاز استان گلستان به همراه رئیس امور مهندسی و اجرای طرح های گاز استان گلستان با حضور در منطقه کوهستانی شهرستان گرگان از عملیات اجرایی پروژه گاز رسانی به 3 روستای چهارباغ ، شاهکوه علیا و شاهکوه سفلی بازدید کردند.

به گزارش گلستان ما، علی طالبی سرپرست شرکت گاز استان گلستان به همراه محمد رضا قنبریان رئیس امور مهندسی و اجرای طرح های گاز استان گلستان با حضور در منطقه کوهستانی شهرستان گرگان از عملیات اجرایی پروژه گاز رسانی به 3 روستای چهارباغ، شاهکوه علیا و شاهکوه سفلی بازدید کردند.

سرپرست شرکت گازاستان گلستان در خصوص این پروژه گفت: عملیات گاز رسانی به 3 روستای چهارباغ، شاهکوه علیا و شاهکوه سفلی از توابع شهرستان گرگان در مجموع با 54 کیلومتر شبکه، درحال حاضر با 50 درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجرا است.

وی افزود: با عنایت سردسیر بودن و شرایط فصلی منطقه، به منظور سرعت بخشیدن به روند اجرایی کار مقرر گردید شرکت مجری، اکیپهای اجرایی را افزایش داده تا مقدار باقی مانده لوله گذاری مسیر هرچه سریعتر به اتمام برسد.

طالبی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه، در مجموع اعتباری بالغ بر 84 میلیارد ریال در نظر گرفته شده گفت: شبکه داخلی روستاهای شاهکوه سفلی و چهار باغ به اتمام رسیده و برای روستای شاهکوه علیا نیز درشرف انجام می باشد؛ضمن اینکه حدود 19 کیلومتر از خطوط تغذیه فولادی نیز باقی مانده است که پیمانکارمربوطه مشغول اجرا میباشد.

وی درادامه اظهار داشت: دراین بازدید پیشنهادات و رهنمودهای لازم در زمینه تسریع در اجرای عملیات با تاکید بر رعایت مسایل ایمنی و ترافیکی به دلیل اینکه کنارجاده بوده ارائه گردید.

سرپرست شرکت گازاستان گلستان در خاتمه تصریح کرد:دراین پروژه 3 ایستگاه تقلیل فشار TBS و یک ایستگاه اندازه گیری برنامه ریزی شده که درحال حاضر زمین مورد نظر تحصیل و پیمانکاران عملیات نیز مشخص و درحال اجرای پروژه می باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.