1398-10-28 17:02
954
0
67183
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش:

گالیکش مقصد گردشگران نوروزی می شود

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گالیکش گفت: واحدهای صنفی که در ایام نوروز ۹۹ تمایل به عرضه فروش فوق‌العاده دارند می‌بایستی نسبت به اخذ مجوز از اتحادیه مربوطه اقدام نمایند.

به گزارش گلستان ما، حسن رزاقی در جلسه هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی در اتاق اصناف شهرستان گالیکش گفت: عید نوروز یکی از ظرفیت‌های مهم برای معرفی استان و جذب گردشگر بوده و بایستی از تمامی امکانات بسیج شود تا شهرستان گالیکش از این ظرفیت حداکثر بهره‌برداری لازم را ببرد.

وی بیان داشت: خدمات‌رسانی مطلوب و باکیفیت، رعایت انصاف و درصد سود قانونی، نصب درج قیمت بر روی کالاها، نصب نرخ نامه واحدهای خدماتی در معرض دید ازجمله مواردی است که واحدهای صنفی شهرستان بایستی رعایت نمایند‌.

رئیس کمیته نظارت و تنظیم بازار شهرستان بیان داشت: با توجه به وظایف محوله در کمیته نظارت و تنظیم بازار در طرح خدمات سفر بایستی برنامه‌ریزی گردد تا مسافران و زائران محترم حضرت علی ابن موسی‌الرضا علیهم‌السلام که قصد سفر دارند شهرستان گالیکش را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب نمایند و این کار باعث ایجاد رونق اقتصادی در شهرستان می‌گردد.

رزاقی ادامه داد: واحدهای صنفی که در ایام نوروز ۹۹ تمایل به عرضه فروش فوق‌العاده دارند می‌بایستی نسبت به اخذ مجوز از اتحادیه مربوطه اقدام نمایند.

وی گفت: واحدهای خدماتی موردنیاز مسافران و گردشگران ازجمله تعمیرکاران، آپاراتی‌ها، لوازم‌یدکی، نانوایی‌ها و سایر واحدهای خدماتی دیگر در صورت تمایل می‌توانند از طریق اتحادیه مربوطه در صورت داشتن شرایط لازم و نصب بنر متحدالشکل جهت خدمات‌دهی اقدام نمایند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گالیکش همچنین در این روز در جلسه هماهنگی با روسای اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف این شهرستان در خصوص حضور پرشور در انتخابات مجلس و برنامه‌های دهه مبارک فجر گفت: نقش اصناف و بازاریان در شکل‌گیری، پیروزی و تداوم انقلاب بر کسی پوشیده نیست و به فرمایش معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره ): اصناف و بازاریان بازوی اصلی انقلاب هستند و در این شرایط حساس کنونی کشور که دشمن از هیچ کوششی در براندازی این نظام مقدس دریغ نمی‌کند و با توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی مضاعف می‌خواهند مردم را نسبت به این انقلاب و نظام بدبین نمایند‌.

رزاقی افزود: امروز دشمن به‌ویژه آمریکای جنایتکار ناجوانمردانه و نابخردانه دست به ترور سردار رشید اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی زد و از این طریق می‌خواست وجهه رنگ‌باخته و رو به اضمحلالش را در دنیا به‌ویژه در منطقه خاورمیانه‌ترمیم نماید و ملت شریف و بزرگ ایران با حضور میلیونی و گسترده خود از تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش نشان دادند آنجا که پای نظام و آرمان‌های انقلاب در میان است همه و همه از جناح‌ها و طیف‌های سیاسی کشور و مردم متحد هستند و در مقابل کید دشمنان می‌ایستند.

وی اضافه کرد: حضور گسترده مردم به‌ویژه بازاریان و کسبه محترم و متدین کشور به‌ویژه شهرستان گالیکش که مورد وثوق مردم نیز می‌باشند ضمن حضور صددرصدی در انتخابات مجلس مردم ولایت مدار را دعوت به حضور و شرکت در انتخابات نموده و از این طریق بتوانند دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نیل به اهدافشان ناامید کنند.

وی گفت: امسال بایستی برنامه‌های دهه فجر نسبت به سنوات گذشته هرچه باشکوه‌تر برگزار گردد به‌ویژه برنامه حوزه اصناف که هرساله به‌عنوان برنامه‌های شاخص شهرستانی مطرح است بتوانیم به نحو احسن برگزار نماییم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.