1393-10-20 10:22
1536
0
8637
امام‌جمعه اهل سنت شهرستان گالیکش:

هفته وحدت الگویی برای تمام مسلمانان است

امام‌جمعه اهل سنت شهرستان گالیکش از هفته وحدت به‌عنوان الگویی یادکرد تا مزایای وحدت یکپارچگی برای مسلمانان مورد تأکید قرارگرفته تا از تفرقه جلوگیری شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، آخوند عبدالمجید آرمون در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت شهرستان گالیکش در روستای ینقاق گفت: وحدت اسلامی از ارکان نظام اسلامی ایران است که همه باید برای تقویت و حفظ آن تلاش کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ هر دو مذهب شیعه و سنی تصریح کرد: بر ما واجب و تکلیف است که برای حفظ منافع ملی، دین و اعتقاد و سربلندی و سرافرازی خود اتحاد داشته باشم.

آخوند آرمون با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، عنوان کرد: آیات قرآن ازجمله آیه 10 سوره آل‌عمران بیانگر این اتحاد و یکپارچگی مسلمانان است.

وی تأکید کرد: امروز دیگر زمان اختلاف نیست بلکه زمان اتحاد، جهاد، وحدت و یکدلی مسلمانان است تا بتوانند در برابر دشمنان و تفرقه‌افکنی تکفیری‌ها بایستند.

امام‌جمعه اهل سنت شهرستان گالیکش با اشاره به تلاش دشمنان و استکبار در راستای خشن جلوه دادن اسلام و ایجاد رعب و وحشت میان مسلمانان، گفت: با اتحاد و یکدلی از این اقدامات شنیع تکفیری‌ها جلوگیری می‌شود و آنان راه به‌جایی نخواهند برد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.