1393-05-15 05:56
3459
0
571

مهار آتش در مزارع گندم روستای پادل دل گالیکش + عکس

دهیار روستای پادلدل گفت: آتش‌سوزی سفال های مزارع گندم روستای پادلدل پیش از ورود به عرصه‌های منابع طبیعی توسط مردم محلی مهار شد.

به گزارش گلستان ما ، مهدی پیاده کوهسار در گفت و گو با خبرنگار نیلکوه گفت: روز گذشته حوالی غروب سفال و بقایای علوفه گندمزارهای اراضی شمالی روستای پادلدل طعمه حریق شد و آتش در دقایق اولیه توسط نیروهای مردمی این روستای به طور کامل مهار شد.

وی تصریح کرد: این اقدام مردم پادلدل از گسترش آتش به جنگل و علی‌الخصوص طرح جنگل‌کاری خسروآباد و عربکلو که در نزدیکی محل وقوع حریق بود جلوگیری به عمل آورد.

پیاده کوهسار اظهار داشت: متأسفانه دهیاری روستا هیچ‌گونه امکانات و تجهیزات ایمنی جهت اطفای حریق در اختیار ندارد و اهالی روستا در چنین مواقعی به‌صورت خودجوش و داوطلب و با ابزار و ادوات ابتدایی اقدام به مهار آتش می‌کنند.

وی افزود: علیرغم مشارکت گسترده اهالی در چنین حوادثی و اعلام آمادگی افراد جهت آموزش و درخواست امکانات لازم، تاکنون روستاییان پادلدل از این امکانات بی‌بهره می‌باشند.

لازم به ذکر است روستای پادلدل در انتهای مسیر دهستان نیلکوه و پر جمعیت‌ترین روستای این دهستان است و هیچ یک از 10روستای این دهستان سرسبز و خوش آب دارای ماشین آتش‌نشانی نمی‌باشند.

jangalll 1

jangalll 1

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.