1399-03-03 12:50
1947
0
68753
استاندار گلستان ورود کند؛

فرماندار گالیکش پای خانواده خبرنگار گالیکشی را وسط کشید؟!/ لزوم اثبات ادعاهای فرماندار با دستور استاندار

انتظار می رود که استاندار گلستان در قبال ادعاهای فرماندار گالیکش در خصوص خبرنگار این شهرستان، جلسه ای تشکیل دهد که اذهان عمومی نسبت به درستی یا نادرستی ادعاهای این فرماندار روشن شود.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر میرزایی فرماندار گالیکش ۲۷ اردیبهشت در نشست با مسئولین روابط عمومی ادارات و نهادهای این شهرستان و خبرنگاران شرق گلستان، اظهاراتی را در خصوص یکی از خبرنگاران این شهرستان مطرح کرده است که می طلبد استاندار گلستان دستور تشکیل جلسه ای برای اثبات یا رد اظهارات فرماندار گالیکش صادر کند.

به ادعا و گفته حاضرین در این جلسه، در عین ناباوری میرزایی در ماه مبارک رمضان و در ایام لیالی قدر؛ یک‌سوم سخنرانی خود را به خبرنگاری می‌پردازد که در جلسه حضور نداشته است.

موضوعی که با اعتراض یک نفر از خبرنگاران گالیکشی حاضر در جلسه روبرو شده و یک نفر از نیروهای روابط عمومی حاضر در جلسه نیز به وی متذکر می‌شود که این روز برای آن‌هاست و پرداختن به مسائل خبرنگاران را به ۱۷ مردادماه روز خبرنگار موکول کند.

میرزایی به این مقدار بسنده نکرده و در ادامه اظهارات خود(به ادعای حاضرین)در خصوص برخی از افراد خانواده این خبرنگار که هیچ ارتباط کاری با وی ندارد هم اظهارنظر کرده است.

فرماندار گالیکش در پایان سخنان خود در این بخش، به طرز عجیبی اقدام به نتیجه‌گیری و نسبت دادن برخی صفات به این خبرنگار می کند .

فرماندار گالیکش که به شکل ماهرانه‌ای خبرنگاران را در این سخنرانی با خود همراه می‌کند، مدعی می‌شود که برای تمامی اظهارات خود سند دارد و حاضر است تمامی حاضرین در این جلسه را در جلسه‌ای دیگر جمع‌آوری کرده و به اثبات آن بپردازد.

حال از استاندار گلستان درخواست پیگیری موضوع را داریم تا دستور تشکیل جلسه‌ای با شرکت حاضرین در جلسه ۲۷ اردیبهشت‌ ماه فرمانداری گالیکش با همراهی خبرنگاری که بخشی از جلسه به وی و ادعاهای فرماندار در خصوص این خبرنگار همراه بود؛ صادر کند تا با تایید یا رد ادعاهای فرماندار گالیکش، اذهان عمومی در این خصوص روشن شوند و در صورت عدم وجود اسناد، می طلبد استاندار گلستان برابر قانون با فرماندار خود برخورد کرده و نتیجه را به مردم اعلام کند.

گفتنی است پیگیری قانونی اظهارات میرزایی فرماندار گالیکش در مجامع قضایی برای این خبرنگار محفوظ است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.