1399-04-24 10:52
1662
0
69402
گزارشی از خدمت بی منت در روستاهای گالیکش؛

سبزپوشانی که دل را به گل و لای زدند+ تصاویر

با شنیدن سیل ناگهانی در روستاهای شهرستان گالیکش، انتظار می رفت تنها مسئولین دستگاه های اجرایی پیش قدم در خدمت به مردم سیل زده باشند؛ اما در همان ساعات اولیه حادثه شاهد حضور سبزپوشان در کنار مسئولین بودیم.

به گزارش گلستان ما، در روزهای اخیر، مردم برخی از روستاهای شهرستان گالیکش با بارش ناگهانی و شدید باران دچار سیل زدگی و خسارت شدند.

در این شرایط بحرانی تنها عامل امید و دلگرمی مردم، حضور مسئولین و نیروهای امدادی هستند تا به این واسطه بخش زیادی از بار روانی حادثه تخلیه شود.

در جریان سیل روستای اجن قره خوجه این شهرستان، خبرنگار ما با حضور در این روستا با صحنه های جالبی از حس همدلی با مردم روبرو شد.

 وی در کنار دهیار، مردم و تعدادی از مسئولین با تعداد زیادی از سبزپوشان روبرو شد که تعدادی در حال تخلیه آب از منازل، تعدادی در حال تخلیه اسباب و اثاثیه آسیب دیده، تعدادی در حال جارو و پارو کشیدن گل و لای وارد شده به منازل و تعدادی هم به کارهای امدادی دیگر مشغول بودند.

حادثه ای که به برخی از این سبزپوشان پاسدار، فرصت عوض کردن لباس و مجهز کردن خود را نداده بود و آنها با لباس و کفش خدمت در گل و لای های منازل مردم حضور یافتند و  باید متذکر شد که از کسانی که تحت امر مقام معظم رهبری هستند؛ چنین اقداماتی دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.