1393-10-17 08:38
2156
0
8497
طی برگزاری جلسه‌ای؛

راه‌های لازم جهت آبگیری آب‌بند روستای قرق آق قمیش بررسی شد

جلسه هماهنگی جهت آبگیری آب‌بندان قرق آق قمیش با حضور شورای اسلامی و دهیار روستای قرق، نماینده آب منطقه‌ای، رییس شورای بخش لوه و کارشناسان عمران فرمانداری گالیکش در محل این فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، ابتدای جلسه معاون امور آب منطقه‌ای شهرستان‌های گنبد، مینودشت و گالیکش سه خواسته خود مبنی بر لایروبی کانال انتقال آب به سد مخزنی به‌وسیله شرکت پانیر، همکاری شوراها و دهیاران روستاهای قرق و آق قمیش نسبت به رعایت حریم کانال که توسط کشاورزان زیر کشت قرارگرفته است و پس از آب‌گیری سد مخزنی برای تعیین تکلیف نهایی را خواستار شد.

mabrqaqn 1

مهندس کوچکی افزود: در آینده نزدیک جلسه‌ای برای حل مشکلات کشاورزان روستاهای قرق و آق قمیش تشکیل‌شده و مسئولین ذی‌ربط با هماهنگی فرمانداری در آن حضور خواهند داشته.

درنواز رییس شورای اسلامی بخش لوه نیز ضمن درخواست در تسریع حل‌وفصل مشکل کشاورزان با اداره آب منطقه‌ای گفت: با توجه به کمبود منابع آبی زیرزمینی و سطحی، برای تأمین آب این منطقه حداقل باید چاه عمیق احداث شود.

mabrqaqn 1

رییس شورای اسلامی روستای قرق نیز گفت: شرکت آب منطقه‌ای تعهدات خود را در قبال کشاورزان این روستا انجام نداده و این طرح را نواقص بسیاری رها کرده است.

mabrqaqn 1

علی اکبر پژمان افزود: حاصل کم کاری امور آب منطقه ای عدم اطمینان مردم روستا به نظرات کارشناسان این اداره شده است.

دهیار روستای قرق نیز خطاب به مهندس کوچکی گفت: اداره آب منطقه می‌تواند برای رفع مشکل کشاورزان با اجاره آب‌بندان به بخش خصوصی بدهی مردم به بانک کشاورزی را بپردازد.

mabrqaqn 1

یوسف سارانی افزود: مسئولین اداره آب منطقه‌ای مگر خبر ندارند که مردم روستاهای بخش لوه امسال با مشکل کمبود آب شرب مواجه بوده‌اند که پیشنهاد اجرای پرورش ماهی در این بند را داده‌اند.

mabrqaqn 1

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.