1399-01-12 22:33
1440
0
68004
فرمانده سپاه گالیکش؛

حضور ۴۸ گروه جهادی بسیج در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان گالیکش

سرهنگ دوم پاسدار احمد کوهستانی گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در شهرستان گالیکش تاکنون بیش از ۴۸ گروه جهادی بسیج بصورت خودجوش و داوطلبانه، به عرصه مبارزه با ویروس کرونا قدم گذاشته اند.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ دوم پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه گالیکش در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به وضعیت فعلی کشور در مقابله با شیوع ویروس کرونا، طبق دستور مقام معظم رهبری و ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه گالیکش با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی و سازماندهی بیش از ۴۸ گروه جهادی بسیج در سطح شهرستان اقدام به خدمات رسانی به مردم در راستای مقابله با ویروس کرونا کرده است.

کوهستانی خاطر نشان کرد: با همت گروه های جهادی بسیج ۱۰ کارگاه تولید ماسک در سطح شهرستان از جمله شهر های گالیکش و صادق‌آباد، روستاهای ینقاق، اسماعیل آباد، قلی تپه، تراجیق، لوه و ترجنلی روزانه بین ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ ماسک تولید، بسته بندی و در بین شهروندان توزیع میشود.

وی یادآور شد: هفته ای دوبار در شهر گالیکش با مشارکت شهرداری و در روستاهای شهرستان با همکاری دهیاران ضد عفونی خیابان ها و معابر، اماکن عمومی و ... به طور مستمر انجام میشود.

فرمانده سپاه گالیکش گفت: از مجموع خدمات این گروه های جهادی، توزيع پک های بهداشتی ماسك، دستكش و مواد ضدعفونی کننده، تهیه و توزیع بروشور های آموزشی، آموزش چهره به چهره به عموم مردم، آماده سازی و توزیع بسته های کمک معیشتی، برقراری ایستگاه های سلامت در سطح شهرستان با همکاری دهیاران و شورای اسلامی روستاها به منظور کنترل ورود و خروج و ممانعت از ورود افراد غیر بومی، کمک جهادگران بسیجی در طرح غربالگری به شبکه بهداشت و درمان شهرستان، همکاری با نیروی انتظامی در طرح کنترل تردد در ورودی شهر گالیکش را میتوان بعنوان گوشه ای از خدمات ناچیز گروه های جهادی نام برد.

سرهنگ کوهستانی اضافه کرد: تاکنون چهارصد میلیون ریال اعتبار از محل کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی و خیرین جمع آوری و برای انجام این اقدامات تامین و هزینه شده است.

وی در پایان اذعان کرد: بسیج تا ریشه کن شدن کامل این ویروس منحوس در کنار مردم ایستاده است و با آن مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.