1398-03-13 15:58
1466
0
63674
مدیر کمیته امداد گالیکش:

حامی یابی برای 65 یتیم گالیکشی در لیالی قدر / 34 یتیم بدون حامی در انتظار خیرین گالیکش

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گالیکش از جذب ۶۰ حامی برای تحت پوشش قرار دادن ایتام این شهرستان در لیالی قدر خبر داد.

به گزارش گلستان ما، محمد اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: در ماه مبارک رمضان، طرح اکرام ایتام و محسنین در اولویت کاری کمیته امداد امام خمینی (ره) گالیکش قرار داشت. هدف از اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین، حامی یابی برای کودکان یتیم و بد سرپرست این شهرستان است.

وی افزود: به لطف خداوند و نگاه خیرخواهان خیرین، امسال شاهد توجه خوبی به موضوع انفاق، نوع‌دوستی و احسان صورت گرفت و 60 خیر نوع‌دوست گالیکش 65 کودک یتیم این شهرستان را تحت پوشش قراردادند که جای تقدیر دارد.

اسکندری با اشاره به اینکه هم‌اکنون تعداد ۳۰۲ یتیم و ۲۴۱ فرزند محسنین گالیکش تحت پوشش این نهاد مقدس قرار دارد گفت: 34 نفر از ایتام گالیکش فاقد حامی هستند و از خیرین شهرستان تقاضا داریم تا با شرکت در این طرح حسنه این تعداد را تحت پوشش قرار دهند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) گالیکش در ماه مبارک رمضان گفت: تعداد 389 سبد غذایی به ارزش 657 میلیون و 817 هزار ریال در قالب طرح مفتاح الجنه در شهرستان توزیع‌شده است.

مدیر کمیته امداد گالیکش افزود: در این ایام همچنین تعداد 50 سبد غذایی بین خانواده‌های آسیب‌دیده در سیل گلستان توزیع‌شده است.

اسکندری گفت: در این مدت اطعام دهی و توزیع غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد گالیکش به ارزش ریالی 208 میلیون ریال انجام‌گرفته است و 2 میلیون و 600 هزار ریال نیز برای مردم مظلوم فلسطین جمع‌آوری‌شده است.

به گفته وی تجلیل از فرزندان پسر استعداد درخشان به تعداد ۵ نفر توسط واحد اکرام، تشویق ۵ روزه اولی در روستای چقر، برگزاری کلاس آموزش قران در قالب طرح ترنم بین مددجویان، برگزاری جلسات آموزش قران در قالب طرح ترنم ویژه همکاران، برگزاری کلاس‌های سبک زندگی اسلامی در روستای پادلدل، دارآباد و محمودآباد و برگزاری کلاس آسیب‌های اجتماعی در روستای محمودآباد از دیگر برنامه‌های اجراشده توسط کمیته امداد گالیکش در این شهرستان بوده است.

مدیر کمیته امداد گالیکش در پایان ضمن قبولی طاعات و عبارات روزه‌داران از مردم نوع‌دوست گالیکش خواست تا در روز عید سعید فطر با پرداخت فطریه خود به پایگاه‌های شورای زکات شهرستان کمک‌رسان نیازمندان باشند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.