1399-10-25 19:57
830
0
72647
در اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری سردار دلها در گالیکش عنوان شد؛

حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود که با شهادت به اتمام برسد

فرمانده سپاه گالیکش گفت: حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود که با شهادت به اتمام برسد؛ وقتی فرزندان ما با شرکت در جشنواره‌ای این‌چنین ارادت خود را به سردار سلیمانی در بخش‌های مختلف نشان می‌دهند یعنی سردار سلیمانی به یک مکتب تبدیل شده است.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه گالیکش در اختتامیه اولین جشنواره بزرگ فرهنگی هنری سردار دلها در کانون شهید محمدباقر خسروی شهرستان گالیکش، با اشاره به این که شاید مهمترین خصلت سردار سلیمانی اخلاص وی بود گفت: خالص بودن نیت سردار دلها و انجام امور برای رضای خدا نه برای دیده شدن از شاخصه‌های برجسته این شهید بود.

وی ولایت مداری را دیگر شاخصه شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد و افزود: سردار سلیمانی خود را در ولایت خلاصه کرده بود و چهره بین‌المللی جبهه مقاومت اعلام کرده بود بر مزارش بنویسند سرباز قاسم سلیمانی و خود را سرباز این راه می‌دانست.

کوهستانی ارادت و تمسک به اهل‌بیت علیهم‌السلام را دیگر شاخصه سردار سلیمانی اعلام کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی ارادت بسیاری به ائمه اطهار علیهم‌السلام، ولایت و به‌خصوص حضرت فاطمه‌زهرا سلام الله‌علیها داشتند.

به گفته فرمانده سپاه گالیکش تعبد و معنویت، سادگی و صفا، داشتن آرامش، ارتباط با جوانان و ... از دیگر خصایص شهید سلیمانی است.

فرمانده سپاه گالیکش با اشاره به مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود که با شهادت به اتمام برسد؛ وقتی فرزندان ما با شرکت در جشنواره‌ای این‌چنین ارادت خود را به سردار سلیمانی در بخش‌های مختلف نشان می‌دهند یعنی سردار سلیمانی به یک مکتب تبدیل شده است. تاثیرگذاری شهید سلیمانی اگر بیشتر از حاج قاسم نباشد، کمتر هم نیست. این را در عرصه بین‌المللی هم مشاهده می‌کنیم.

۱۶۲ اثر به دبیرخانه جشنواره سردار دلها ارسال شد

jalaln303.jpgمسئول برگزاری جشنواره سردار دلها در گالیکش گفت: طرح این جشنواره از نیمه آذرماه با همفکری دوستان ما در فضای مجازی و مدیریت فرهنگی سپاه گالیکش کلید خورد و از همان ابتدا با استقبال و حمایت سرهنگ کوهستانی فرمانده سپاه گالیکش قرار گرفت.

علی قنبرپور افزود: جشنواره در هشت بخش عکس و عکس نوشته، شعر و دلنوشته، دکلمه و کلیپ، نقاشی و پوستر برگزار شد و با همکاری کانال نیلکوه و پیج اینستاگرامی گالیکش تی وی از ابتدای دی ماه فراخوان ارسال آثار انجام گرفت.

به گفته وی، با استقبال مردم شریف شهرستان گالیکش رو‌به‌ رو شدیم و حدود ۱۶۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و باتوجه به استقبال مردم مهلت ارسال آثار تا ۱۹ دی ماه تمدید شد، در طی این مدت ۱۲۰ اثر شاخص در فضای مجازی ویژتا کانال تلگرامی نیلکوه بارگزاری شد که از این تعداد ۲۱ اثر برتر معرفی شده و امروز در این جشنواره تجلیل شدند.

قنبرپور افزود: به پاس حضور کودکان در این جشنواده تعداد ۱۱ هدیه هم برای کودکان در نظر گرفته شده که به این عزیزان اهدا شد.

وی تصریح کرد: مردم گالیکش نشان دادند که این شهرستان برای فعالیت‌های فرهنگی هنری ظرفیت بالایی داشته و انشالله با حمایت همه‌ی دستگاه‌ها جشنواره بزرگتری برای ایام الله دهه مبارک فجر داشته باشیم.

jalaln3012.jpg

jalaln304.jpg

jalaln305.jpg

jalaln302.jpg

jalaln306.jpg

jalaln308.jpg

jalaln309.jpg

jalaln307.jpg

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.