1393-08-08 07:57
1964
0
5109
معاون پرورشی و ورزش اداره آموزش‌وپرورش گالیکش:

تجمع بزرگ دانش‌آموزان عاشورایی در گالیکش برگزار میشود

معاون پرورشی و ورزش اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش گفت: در هشتمین روز از ماه محرم تجمع بزرگ دانش‌آموزان عاشورایی شهرستان گالیکش برگزار خواهد شد.

به گزارش گلستان ما ، رضا خسروی در گفت و گو با خبرنگار نیلکوه با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: لازم است تا در این ماه فرهنگ عاشورایی را نیز در بین دانش‌آموزان ترویج دهیم.

وی تأکید کرد: بر این اساس بیان واقعیات عاشورا و قیام امام حسین(ع) می‌تواند ما در رسیدن به اهداف خودیاری دهد.

وی تصریح کرد: با همکاری بسیج دانش‌آموزی و هیئت امنای مساجد جامع و صاحب‌الزمان (عج) شهر گالیکش ساعت 9 صبح 11 آبان ماه سال جاری تجمع بزرگ دانش‌آموزان عاشورایی شهرستان گالیکش برگزار خواهد شد.

وی افزود: این تجمع باهدف آشنایی بیشتر و تجدید پیمان نوجوانان و جوانان با حماسه‌ساز کربلای حسینی حضرت علی‌اکبر(ع) و پاسداشت، مرثیه‌خوانی و سینه‌زنی برای آن حضرت و همچنین حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به فعالیت‌های انجام‌شده در این خصوص اشاره کرد و گفت: تشکیل هیئت های عزاداری در مدرسه، تهیه پرچم عزاداری و نصب پلاکارد های شناسایی هر مدرسه در جلوی هیئت، حرکت هیئت از مدرسه به سمت محل تجمع پسران: مدرسه شهید صباغان (طالقانی) و دختران، حسینیه مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر گالیکش به‌صورت دستجات عزاداری، معرفی مداح جهت نوحه‌خوانی در مراسم متمرکز به واحد فرهنگي هنري با هماهنگی های به عمل‌آمده از جمله اقدامات در این خصوص است.

خسروی خاطرنشان ساخت: در صورت نامساعد بودن شرایط جوی مراسم مدارس پسرانه در مسجد جامع (مصلای شهر) گالیکش برگزار خواهد شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.