1398-10-24 15:18
1138
0
67118
دادستان گالیکش:

تبلیغات انتخاباتی در اماکن عمومی و دولتی جرم محسوب می‌شود

دادستان شهرستان گالیکش گفت: هرگونه تبلیغات در اماکن عمومی و دولتی و یا فضاهای مجازی و رسانه جرم محسوب شده و با آن برخورد قانونی می‌شود.

به گلستان ما، سید سعید جباری در جلسه مشترک اعضای ستاد انتخابات گالیکش در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مقوله انتخابات تجلی دهنده دموکراسی در یک جامعه برای ایجاد عدالت و تساوی بین همه مردم جامعه است.

افزایش سطح اطلاعات و معلومات مردم درباره وقوع تخلفات قبل، حین و بعد از انتخابات سبب جلوگیری و یا کاهش جرائم انتخاباتی می‌شود.

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی و برگزاری جلسات توجیهی درباره قانون انتخابات و معرفی تخلفات انتخاباتی به مردم سبب افزایش اطلاعات افکار عمومی درباره قانون انتخابات خواهد شد.

دادستان شهرستان گالیکش گفت: هرگونه تبلیغات در اماکن عمومی و دولتی و یا فضاهای مجازی و رسانه جرم محسوب شده و با آن برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار گالیکش نیز در این جلسه گفت: متأسفانه اغلب کاندیداها در زمان معرفی و تبلیغات خود قول و وعده‌هایی می‌دهند که در حوزه شرح وظایف و اختیارات آن‌ها نیست.

علی‌اصغر میرزایی افزود: مهم‌ترین عامل موفقیت و سرمایه یک جامعه میزان اعتماد مردم به حکومت است.

وی اضافه کرد: انتخابات حساسی را با توجه به هجمه‌های دشمن در پیش‌رو داریم و تلاش همه ما این است تا این انتخابات سالم، قانونمند و پرشور برگزار شود.

میرزایی تصریح کرد: سرمایه یک کشور و عامل موفقیت آن اعتماد مردم نسبت به حکومت است و مسئولان باید تلاش کنند تا این اعتماد و اطمینان در کشور تقویت و افزایش یابد.

فرماندار گالیکش روشنگری و اطلاع‌رسانی برای انتخاب اصلح مردم اولویت خبرنگاران دانست و خاطرنشان کرد: فضا و ظرفیت خوبی در اختیار خبرنگاران و فضای مجازی برای روشنگری و اطلاع‌رسانی مردم در راستای انتخاب اصلح وجود دارد که باید از آن به‌صورت قانونی و مطلوب برای انتخاب کاندیدای انقلابی و مردمی استفاده کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه اغلب کاندیداها در زمان معرفی و تبلیغات خود قول و وعده‌هایی می‌دهند که در حوزه شرح وظایف آن‌ها نیست.

میرزایی گفت: مردم باید دقت کنند تا فردی وارد مجلس شورای اسلامی شود که بتواند قانونی در راستای کاهش مشکلات مردم وضع کند.

وی درباره وقوع تخلفات در زمان انتخابات افزود: وقوع تخلفات و جرائم در زمان انتخابات نشانه فراهم بودن شرایط و فضای موردنظر است و برای پیشگیری و جلوگیری ازاین‌گونه تخلفات نباید شرایط موردنظر برای متخلفان فراهم شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.