1399-02-07 09:44
987
0
68358
فرماندار گالیکش:

بخش بزرگی از پیشرفت های جامعه مرهون تلاش های قشر کارگری است

فرماندار گالیکش گفت: کارگران به عنوان بازوان توانمند و زحمتکش جامعه، نقش مهم و انکار ناپذیری در رشد، شکوفایی و تعالی این نظام مقدس دارند.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر میرزایی در دیداری صمیمی با نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایان که با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بخش اعظمی از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بدست آمده در جامعه، مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های فداکارانه  قشر زحمتکش کارگری است.

وی با اشاره به این که بدون شک خواستن توانستن است، افزود: دستیابی به استقلال ملی هر کشور و هدایت آن به سمت و سوی خودکفایی و اقتدار، تنها به دست توانای کارگران زحمتکش و متخصصان پرتلاش جامعه میسر خواهد شد.

میرزایی خاطرنشان کرد: نقش کارگران و کارفرمایان در توسعه تولید و کار  و عملی شدن مولفه‌های اقتصادی و موفقیت جامعه بسیار مهم و غیر قابل انکار است.

وی تصریح کرد: با مروری بر تاریخ و تجارب می‌توان به این واقعیت دست یافت که تکنولوژی و پیشرفت در زمینه‌های مختلف، صرفاً در انحصار دنیای غرب و ابرقدرت‌های جهان بوده و تحریم‌های ظالمانه علیه کشور نیز نمونه بارز این شیوه استکباری است، از این‌رو بهره‌گیری از ابتکارات و خلاقیت‌های بومی و ملی بسیار حائز اهمیت و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

گفتنی است در پایان این جلسه علی‌اصغر میرزایی فرماندار گالیکش ضمن استماع مطالبات و مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان کارگران و کارفرمایان، به برخی از موارد پاسخ داد. همچنین مقرر شد پیگیری‌های لازم در جهت رفع موارد مطروحه صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.