1398-01-17 16:58
803
0
62390
رئیس اتاق اصناف گالیکش:

بازاریان گالیکش سال گذشته 350 فرصت شغلی ایجاد کردند/ گالیکش 250 واحد صنفی فاقد دارای پروانه کسب دارد

رئیس اتاق اصناف گالیکش گفت: با صدور 254 پروانه کسب برای کسبه و بازاریان این شهرستان در سال 97 برای 350 نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش گلستان ما، ولی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: سال گذشته 254 پروانه کسب برای کسبه و بازاریان این شهرستان صادر شد؛ علاوه بر پروانه‌های کسب صادرشده 57 پروانه کسب نیز تمدید شد.

وی افزود: همچنین طی این مدت برای 4 واحد صنفی پروانه کسب المثنی صادر شد و مشخصات فردی یک واحد صنفی به دلیل تغییرات شناسنامه‌ای اصلاح شد.

به گفته خسروی؛ در حال حاضر در گالیکش 2504 واحد صنفی دارای پروانه کسب و 250 واحد صنفی بدون پروانه کسب در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

خسروی با اشاره به برخی فعالیت‌های خیرخواهانه کسبه و بازاریان گالیکش گفت: سال گذشته بازاریان این شهرستان در پنج مرحله اقدام به اهدای مقدار 90 هزار سی‌سی خون به بیماران نیازمند کردند.

وی، جمع‌آوری 105 میلیون ریال کمک نقدی اتاق اصناف گالیکش و اتحادیه‌های صنفی آن برای سیل‌زدگان را از دیگر فعالیت‌های خیرخواهانه بازاریان اعلام کرد و گفت: از محل این کمک‌ها 70 بسته غذایی برای توزیع بین اهالی هفت روستای سیل‌زده این شهرستان و نیز 70 بسته غذایی دیگر برای سیل‌زدگان آق‌قلا تهیه و ارسال شد.

رئیس اتاق اصناف گالیکش همچنین از انجام سه هزار و 447 بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: در جریان این بازرسی‌ها 73 واحد صنفی متخلف شناسایی و از سوی اداره تعزیرات حکومتی گالیکش به پرداخت 147 میلیون و 708 هزار ریال جزای نقدی تعزیر شدند.

خسروی افزود: علاوه بر برخورد با واحدهای صنفی متخلف، 25 واحد صنفی بدون پروانه کسب در گالیکش نیز پس از طی مراحل قانونی پلمپ شدند.

وی همچنین از جذب 2 نیروی کارورزی جهت همکاری با اتحادیه‌ها طی سال گذشته و ثبت 218 واحد صنفی این شهرستان در این مدت در سامانه رصد اشتغال کشور و دریافت کد ره‌گیری برای آن‌ها خبر داد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.