1393-10-19 16:58
1768
0
8602
رییس شرکت آب و فاضلاب شهری گالیکش؛

با توجه به‌احتمال یخبندان، شهروندان مراقب یخ‌زدگی کنتورها و لوله‌های آب باشند

رییس شرکت آب و فاضلاب شهری گالیکش از احتمال بروز یخبندان در روزهای آینده خبر داد و از شهروندان خواست: مراقب یخ‌زدگی کنتورها و لوله‌های آب باشند.

به گزارش گلستان ما، مظاهر ملکان در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه از مردم درخواست کرد: به‌منظور جلوگیری و شکستگی لوله‌ها و کنتور آب در فضای باز، آن را با پوشش مناسب از قبیل گونی، موکت، پشم‌شیشه و سایر الیاف مصنوعی محافظت کنند.

وی افزود: شهروندان گالیکشی توجه داشته باشند در زمان بروز یخبندان از ریختن آب جوش روی کنتور و یا روشن کردن آتش در حوضچه کنتور جدا خودداری کنند.

وی خطاب به‌تمامی مردم تأکید کرد: از باز گذاشتن شیر آب برای رفع یخ‌زدگی کنتور و لوله‌ها که باعث هدر رفت آب می‌شود خودداری کنند تا امکان آب‌رسانی به دیگر شهروندان میسر شود.

ملکان افزود: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مواجه‌شدن با هرگونه یخ‌زدگی، مراتب را با مرکز ارتباط مردمی شرکت 35830093 که به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی و ارائه راهنمایی‌های لازم به مشترکین هستند در میان گذاشته تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل آن‌ها اقدام شود.

به گفته رییس شرکت آب و فاضلاب شهری گالیکش این شهر 7500 مشترک دارد.

بر اساس اخطاریه هواشناسی گلستان، امروز استان شاهد کاهش قابل‌ملاحظه دما بین 12 تا 16 درجه سانتی‎گراد خواهد بود.

با توجه به نفوذ توده‌هوای سرد، این موج جوی به دنبال خود وزش باد نسبتاً شدید، مواج شدن دریا و بارش باران و برف را در پی خواهد داشت.

برودت جوی از امروز پنجشنبه در اغلب مناطق استان به زیر صفر خواهد رسید و این وضعیت تا روز شنبه تداوم خواهد داشت و پس‌ازآن، تا اواسط هفته آینده حاکمیت هوای سرد در استان مورد انتظار است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.