1399-04-06 22:51
1119
0
69174
امام جمعه گالیکش در خطبه های مکتوب این هفته:

اقدامات قوه قضائیه در برخورد با فساد باعث روشن شدن نور امید در دل مردم شد

امام جمعه گالیکش: حرکت امروز قوه قضاییه و ریاست محترم آن در مبارزه با فساد ؛ نور امید را در دل های مردم روشن تر کرده است.

به گزارش گلستان ما، نظر شما را به خطبه‌های مکتوب حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش جلب می کنیم:

بسم الله الرحمن الرحیم
خودم و همه شما خوبان را به رعایت تقوای الهی و ترک گناهان ومحرمات توصیه می کنم.

مطلب اول: فساد اقتصادی ؛ محصول انحراف از گفتمان انقلاب اسلامی :

رهبر انقلاب اسلامی در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۰ پیام ۸ ماده ای، جهت مبارزه با فساد خطاب به سه قوای کشور صادر کردند.در قسمتهایی از این پیام آمده است: به دست‌اندرکاران این مهم تاکید کنید که به جای پرداختن به ریشه ها و ام الفساد ها به سراغ ضعفا و خطاهای کوچک نروند و نقاط اصلی را رها نکنند.
کار به جایی رسید که ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب ضمن تاکید بر پیشرفت شاخص های عدالت در پس از انقلاب، از فاصله موجود با نقطه مطلوب، اظهار نارضایتی کرده و در بیانات اخیرشان در سالگرد ارتحال حضرت امام رحمة الله علیه،نمره نظام را در عرصه عدالت مطلوب ندانستند.

لذا حرکت امروز قوه قضاییه و ریاست محترم آن در مبارزه با فساد ؛ نور امید را در دل های مردم روشن تر کرده است . چنانچه آیت ا...رئیسی در مصاحبه تلویزیونی خود در دوم تیرماه ۱۳۹۹ گفتند ؛ این حرکت باید با شفافیت و قاطعیت و بدون پنهان کاری های مضر، بدون ملاحظه پست و مقام و انتساب افراد به شخصیت‌ها و بدون اغماض، تداوم یابد .

مطلب دوم: سیاهه اقدامات حقوق بشری آمریکا!

ششم تا دوازدهم تیرماه،بنام هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است. تیر ماه؛ برای ایرانیان ، ماه خاطرات تلخ و دردناک است . حوادثی از ترور و جنایت و کشتار توسط آمریکا ومزدورانش. از ترور رهبر عزیز انقلاب تا فاجعه دردناک هفتم تیر و شهادت شهید مظلوم بهشتی و ۷۲ نفر از خادمان ملت و تا ترور ناجوانمردانه آیت الله صدوقی رحمت الله علیه.
در قاموس این حقوق بشر، ابعاد مختلف حقوق بشر؛ حق حیات ، حق کرامت ، حق آزادی ، حق امنیت و انتخاب و حق حاکمیت ملی و حق زن ،حق کودک و ....،معنای دلخواه غربی‌ها را پیدا کند و سازمانها و مجامع و شوراها و معاهدات و قطعنامه ها و بیانیه ها طبق دستور ایشان تشکیل و تنظیم می شود و بازتاب می یابد .

مطلب سوم :برجام ؛ آئینه عبرت آیندگان!!

به بهانه قطعنامه ضد ایرانی آژانس هسته ای.

بر جام، آیینه عبرتی روشن برای همه دستگاه ها و عناصر و جریان های سیاسی داخل نظام است . این حکایت هفت ساله به تدریج وارد هشتمین سال خود می شود. اکنون بیش از آنکه خاصیت کاربردی برای اقتصاد ایران داشته باشد، خاصیت تقویت حافظه تاریخی، درس آموزی و عبرت انگیزی دارد .برخی از این آموزه ها و عبرت ها عبارتند از : خیمه شب بازی آمریکا و بازی های دوگانه و یک بام و دوهوای اروپا و خوش رقصی مدیر آژانس با سه هدف اصلی انجام می شود.
اهدافی که جزو راهبرد دائمی آمریکا بر علیه ایران هستند :
اول_ تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ولو برای چند ماه دوم_ تقویت مولفه های فشار حداکثری
سوم _زمینه سازی برای بازگشت ایران به نقطه صفر ومذاکره برای مذاکره به منظور انعقاد توافق جامع_ برجام های مختلف_ این بازی همیشگی جبهه استکبار است. نباید معطل ماند و با گفتار درمانی و پست گذاری در فضای مجازی، و صلح مسلح ،و اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی و کارآفرینی ایرانی، به مقابله با آنها رفت .

اصل مهم و اساسی اتفاق ملی و انسجام درونی اجتماعی بین همه جناح‌ها و گروه‌ها و مسئولان برای مقاومت ونفی مذاکره با آمریکا و تلاش و جهاد برای پیشرفتی است که از معبر مقاومت به دست می آید نه از طریق سازش .پیشرفت حقیقی از دل مقاومت بیرون می آید ولاغیر .

تذکرات:
متاسفانه وضعیت شهرستان گالیکش از نظر بیماری کرونا، قرمز می‌باشد و این برای سلامتی مردم ما خیلی خطرناک میباشد لذادرخواست می کنم از ماسک استفاده کنند و دست های خودشان رامرتب شستشو دهند و فاصله گذاری اجتماعی رارعایت کنند و این را جدی بگیرند.

لذا می طلبد همانطور که دادستان محترم هم بیان کردند_محافل عروسی در رستوران ها وتالارها برگزار نشود_ از شما مردم درخواست می‌کنم که در منازل هم این نکته را رعایت کنند و به فکر سلامتی خودشان و همه باشند تاوضعیت شهرستان ماهم سفید بشود و بتوانیم در نمازهای جمعه و جماعات شرکت کنیم.
موفق و موید باشید.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته 
سید محمد دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش
ششم تیرماه ۱۳۹۹ هجری شمسی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.