1393-05-27 09:59
1833
0
1227
در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش عنوان شد:

اشتغال جوانان باید در رأس تمام دغدغه‌های مسئولین قرار گیرد

شورای اداری شهرستان گالیکش با محوریت برنامه‌ها و هماهنگی های لازم برای برگزاری هفته دولت و گزارش ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گالیکش تشکیل شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه ، فرماندار شهرستان گالیکش در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

حسن خسروی افزود: آزادگان سرمایه‌های ارزشمند نظام در مسیر بالندگی و اقتدار نظام هستند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: حقیقت آن است که شرایط خیلی سختی برای مدیران و مسئولان ادارات وجود دارد. خدمت رسانی بدون تخصیص بودجه و امکانات تقریباً ممکن نیست.

وی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم برخی از خدمات ضروری مردم با توجه مشکلات موجود هم هیچ‌گاه نباید تعطیل شود.

وی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری انقلاب، گفت: برای تحقق این شعار باید بیشتر از ظرفیت های مردمی استفاده نمود ضمن اینکه مدیران برای جذب اعتبارات بیشتر نیز باید تلاش نمایند.

خسروی ادامه داد: باید اقتصاد کشور را به‌صورتی مقاوم کنیم تا مقابل لرزش‌هایی که در دنیا به وجود میاید آسیبی نبیند و شکافی در آن به وجود نیاید.

فرماندار شهرستان گالیکش تأکید کرد: لازمه چنین اقتصادی اشتغال است. اشتغال جوانان در رأس تمام دغدغه‌های مسئولین باید قرار گیرد.

وی اظهار داشت: مباحث مربوط به اقتصاد باید بومی‌سازی شوند و در جهت استعداد و توان منطقه خودمان هر فعالیت و برنامه‌ای داریم به‌کارگیریم.

فرماندار گالیکش با تاکید بر ضرورت حفظ اراضی مرغوب کشاورزی، از مسئولان این شهرستان خواست در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی از اراضی کم بازده استفاده نمایند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید حتی المقدر اراضی کم بازده را برای اجرای طرح های عمرانی پیشنهاد دهند و از تخریب اراضی کشاورزی مرغوب جلوگیری نمایند.

خسروی اراضی کشاورزی مرغوب را از سرمایه‌های ملی دانست و گفت: طی سال های اخیر خشک‌سالی مرغوبیت اراضی را کاهش داده است و نبایستی با اجرای طرح های عمرانی به تخریب این ارضی شتاب داد.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: متأسفانه با دستگاه‌های دولتی شهرستان مکاتبه صورت گرفته تا برنامه‌های هفته دولت خود را اعلام کنند که در این رابطه 19 دستگاه تاکنون برنامه‌های خود را اعلام نکرده‌اند و 6 دستگاه نیز عنوان کرده‌اند برنامه‌ای برای این هفته ندارند.

shedari 1

ستوان یکم پاسدار عباس خسروی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش نیز در این جلسه با اشاره به فرمایشات پیامبر اسلام (ص) خطاب به امام علی (ع) گفت: یا علی، خداوند قبر تو و فرزندانت را بقعه‌ای از بقاع بهشتی، و عرصه‌ای از عرصه‌های آن قرار داده است. به‌درستی که خداوند قلوب برگزیدگان خلقش، و بهترین بندگان خود را مشتاق و محب شما گردانیده است، که مشقت‌ها و آزارها خواهند کشید در راه محبت شما. ایشان عمارت کنندگان قبور شمایند و از جهت رضای خدا و محبت رسول او بسیار به زیارت قبور شما خواهند آمد. یا علی! اینان به طور مخصوص به شفاعت من می‌رسند و ایشان در حوض کوثر بر من وارد خواهند شد و در بهشت به زیارت من خواهند آمد، یا علی! هر که قبور شما را تعمیر کند و بر آن متعهد باشد، گویا حضرت سلیمان را در ساخت بنای بیت‌المقدس یاری کرده است.

وی در ادامه گفت: ستاند بازسازی عتبات عالیات شهرستان گالیکش از سال 92 راه‌اندازی شده است.

خسروی افزود: سید مجتبی موسوی مسئول این ستاد طی سال گذشته مظلومانه و بدون چشم‌داشتی به فعالیت پرداخته که تاکنون مبلغ 40 میلیون ریال جمع‌آوری کرده و 5 نفر هم از طریق این ستاد به عتبات عالیات اعزام کرده‌اند.

وی با درخواست از مدیران ادارات شهرستان گالیکش برای کمک به این ستاد گفت: هر یا از کارمندان ادارات شهرستان به‌تناسب توانشان این ستاد را یاری کند.

خسروی افزود: کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش هر یک ماهانه مبلغ 50 هزار ریال به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک خواهند کرد.

جانشین سپاه شهرستان گالیکش با اشاره به این مطلب که اغلب شهرستان‌ها بهترین امکانات را در اختیار این ستاد قرار داده‌اند گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان گالیکش فاقد مکانی برای استقرار است و مسئولین شهرستان باید مکانی را برای این ستاد فراهم کنند.

در پایان این جلسه کریمی رییس بانک ملی شعبه گالیکش و فراهی رییس بانک ملت شعبه گالیکش به دلیل پرداخت وام‌های خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیر شدند.

shedari 1

shedari 1

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.