1399-05-14 13:39
1003
0
69728
فرماندار گالیکش

استقرار تامین اجتماعی در گالیکش امری ضروری است

فرماندار گالیکش گفت: راه اندازی اداره و احداث درمانگاه تامین اجتماعی از مهمترین ضروریات شهرستان گالیکش است که امیدواریم این مهم بزودی محقق گردد.

به گزارش گلستان ما، علی‌اصغر میرزایی فرماندار شهرستان گالیکش صبح امروز در دیدار با حسین زنجانی مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان و هیئت همراه که در دفتر فرماندار صورت گرفت، اظهار کرد: سوق دادن خدمات رسانی به مناطق محروم و توجه ویژه به روستائیان و کارگران یکی از اهداف عالیه نظام است و از آنجا که اکثر ساکنین مردم شهرستان گالیکش را جمعیت روستایی و اقشار ضعیف جامعه تشکیل می‌دهند، لذا ضرورت ارائه خدمات تامین اجتماعی از قبیل استقرار اداره مستقل و احداث درمانگاه در این شهرستان بیش از پیش حائز اهمیت بوده و احساس می‌شود.

فرماندار گالیکش خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی با حمایت ۱۰۰ درصدی خود از جامعه کارگری، نقش تاثیرگذاری در جبران ضرر و زیان‌های وارد شده ناشی از بحران‌ها و اتفاقات ناگوار بخصوص بیماری کرونا در جامعه ایفا می‌کند.

گفتنی است پس از این دیدار، فرماندار گالیکش بهمراه مدیرکل تامین اجتماعی گلستان از چند زمین پیشنهادی وقف شده از سوی خیر گالیکشی، جهت احداث تامین اجتماعی در شهرستان بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.