1398-03-11 11:55
1369
0
63610
فرمانده سپاه گالیکش خبر داد؛

اجرای طرح جهاد همبستگی ملی در گالیکش / ساخت 17 خانه توسط مردم گالیکش در مناطق سیل‌زده

فرمانده سپاه گالیکش گفت: هم‌زمان با سراسر کشور برای خدمات‌رسانی به آسیب‌ دیدگان و سیل‌زدگان؛ طرح «جهاد همبستگی ملی» در شهرستان گالیکش اجرا می‌شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، سرگرد پاسدار احمد کوهستانی از اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در شهرستان گالیکش خبر داد و گفت: بر اساس این طرح در مناطق سیل‌زده، هر مسجد یک‌منزل مسکونی را می‎سازد و هر کاسب تأمین یک کالای اساسی را عهده‎دار می‎شود و مجموعه بانک‌های کشور هر بانک یک مدرسه را تقبل خواهد کرد.

وی افزود: این طرح برای بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده گلستان باهمت مردم و محوریت مساجد به‌عنوان محور فرهنگی جامعه در همبستگی ملی و اخوت دینی انجام خواهد شد.

کوهستانی گفت: ساخت 17 خانه در مناطق سیل‌زده استان گلستان به شهرستان گالیکش واگذارشده است.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان گالیکش برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند اظهار داشت: ساخت مدارس و مساجد و مراکز درمانی در مناطق آسیب‌دیده یک‌همت جمعی می‌طلبد که این همدلی و همراهی همواره در مردم ما وجود داشته است و این بار هم برای حل مشکل آسیب‌دیدگان در کنار مردم عزیز مناطق سیل‌زده خواهیم بود.

کوهستانی از خیرین و بسیجیان شهرستان گالیکش خواست تا کمک‌های خود را به پایگاه‌های مقاومت تحویل دهند یا به شماره‌حساب 381036115039393 به نام بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان واریز و قبوض واریزی را به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان گالیکش تحویل نمایند.

به گزارش نیلکوه؛ امام خامنه‌ای «مدظله العالی» فرمودند همه وظیفه‌داریم به کمک سیل‌زدگان در همه استان‌های کشور بشتابیم؛ طرح «جهاد همبستگی ملی» باهدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده آغازشده و یک دعوت ملی از همه هم‌وطنان برای مشارکت و کمک در حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده است.

در این طرح، آحاد مردم با محوریت مساجد در تأمین یک «خانه»، هر بانک در ساخت و تعمیر و تجهیز یک «مدرسه» و هر کاسب هم در تأمین یک‌قلم کالای اساسی برای خانواده‌های سیل‌زده کمک خواهد کرد.

همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور در اجرای این طرح آمادگی و همکاری خواهند داشت.

ily187 2

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.