1399-01-25 10:29
1226
0
68160
فرمانده سپاه گالیکش خبر داد؛

آغاز رزمایش کمک مومنانه در گالیکش

احمد کوهستانی گفت: این رزمایش همزمان با سراسر کشور در سطح شهرستان گالیکش با هدف حمایت از محرومین و نیازمندان اجرا خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، فرمانده سپاه گالیکش در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در راستای تدابیر و فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص اجرای یک رزمایش برای مساوات و همدلی و کمک مومنانه به فقرا و نیازمندان، از آغاز این رزمایش در سطح شهرستان گالیکش خبر داد.

وی افزود: این رزمایش با هدف به صحنه آوردن کمک های مردمی بمنظور حمایت از فقرا و نیازمندان بویژه کسانی که شغل و درآمد آنها در پی شیوع ویروس کرونا از دست رفته و آسیب جدی دیده و یا توان معیشتی خود را از دست داده اند، با دستور و ابلاغ سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین با رمز مبارک یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی به مناسبت میلاد خجسته و نورانی امام زمان (عج)، در سطح کلیه پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان گالیکش همزمان با سراسر کشور آغاز و اجرا میگردد.

فرمانده سپاه گالیکش خاطر نشان کرد: کمک های جمع آوری شده توسط پایگاه های بسیج با در نظر گرفتن جغرافیای منطقه استحفاظی آن، در همان محل یا روستا با هماهنگی حوزه های مقاومت بسیج پس از شناسایی دقیق افراد نیازمند بین آنها توزیع میگردد.

سرهنگ کوهستانی ضمن دعوت از همه‌ی ادارات، دستگاه های اجرایی، ارگان ها، نهاد ها، بخشداران و دهیاران، خیرین، ائمه محترم جمعه و جماعت، هیئت امنای مساجد و حسینیه ها، هیئت های مذهبی، موسسات و گروه های مردم نهاد شهرستان گالیکش خواست جهت هر چه بهتر برگزار شدن رزمایش کمک مومنانه با بسیج سازندگی سپاه شهرستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج همکاری نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.