1393-10-10 11:40
2537
0
8163

12 دی به‌عنوان روز گالیکش انتخاب شد

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: 12 دی به‌عنوان روز گالیکش انتخاب شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه،حسن خسروی در جلسه مدیران شهرستان گالیکش که به مناسبت برگزاری مراسم 9 دی، بزرگداشت واقعه 12 دی گالیکش و رزمایش بسیجیان این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت گفت: در کشوری زندگی می‌کنیم که تحت لوای ولی‌فقیه اداره می‌شود و وظیفه همه ما این است که در چارچوب تصمیمات و سیاست‌های حضرت ایشان حرکت کنیم و همه مبلغ و حامی این طرز تفکر باشیم.

حسن خسروی ادامه داد: تا زمانی که ملت ایران پشتیبان ولایت‌فقیه باشند به جامعه ما آسیبی نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: 12 دی‌ماه شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کرده‌ایم. این روز به‌عنوان روز شهرستان گالیکش انتخاب‌شده است.

به گفته فرماندار گالیکش پنجشنبه‌شب در مسجد جامع مراسم گرامیداشت این روز برگزار خواهد شد و از میهمانان به‌صرف شام پذیرایی خواهد شد.

خسروی گفت: به دنبال آوردن وزیر فرهنگ و وزیر آموزش‌وپرورش به این مراسم بودیم که به دلیل مشغله کاری امکان‌پذیر نشد و قرار شد استاندار به‌عنوان میهمان ویژه و سخنران در این مراسم حضور یابد.

فرماندار گالیکش اظهار داشت: رزمایشی با عنوان بیت‌المقدس در روزهای 11 و 12 دی‌ماه توسط بسیجیان شهرستان برگزاری خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: این رزمایش مسئله مهمی است که جمعی از بسیجیان با شرکت در آن آمادگی دفاعی شهرستان را بالا خواهند برد.

وی تصریح کرد: این رزمایش می‌تواند باعث امنیت بیشتر شده و افرادی که احیاناً بدخواه هستند و ممکن است مشکلات برای امنیت شهروندان ایجاد کنند شستشان آگاه شود که نیروهای بسیجی همچنان آگاه و فعال درصحنه حضور دارند و هرگاه نیاز باشد از این آب‌وخاک دفاع خواهند کرد.

خسروی در پایان از مسئولین ادارات خواست تا بسیجیان را ازنظر مالی و معنوی در خصوص برگزاری رزمایش یاری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش نیز در این جلسه به اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مانور فریاد آماده‌باش در تمامی لحظات است.

سرگرد سید یحیی قاضوی افزود: به فرموده رهبر انقلاب بسیج هم صد درصد نظامی و هم صددرصدی فرهنگی است. ماهیت بسیج اگر جایی نیاز باشد کار نظامی صورت گیرد صد درصد نظامی و اگر نیاز باشد کار فرهنگی انجام گیرد صد درصد ماهیت فرهنگی خواهد داشت.

وی خاطرنشان ساخت: مانند دفاع مقدس که نیاز به فعالیت نظامی بود ماهیت بسیج صددرید نظامی شد و امروز در جنگ نرم هستیم بسیج به کارهای فرهنگی روی آورده است.

قاضوی ادامه داد: بسیج در حال حاضر که کارهای فرهنگی انجام می‌دهد نیز نباید از کارهای نظامی خود غافل باشد.

وی افزود: یکی از کارهای نظامی که بسیج در طول سال انجام می‌دهد برگزاری مانورهایی است.

به گفته فرمانده سپاه گالیکش برگزاری این رزمایش یک مرحله به دلیل سفر هیئت دولت به استان گلستان عقب‌افتاده و شاید به خاطر امتحان تعدادی از دانش آموزان که در این رزمایش حضور دارند نیز به بهمن‌ماه سال جاری موکول شود.

قاضوی گفت: رزمایش به استعداد یک گردان برگزار خواهد شد. کلاس‌های تئوری در مدرسه روستای آق قمیش و مراسم عملیاتی رزمایش نیز در مرتع این روستا برگزار خواهد شد.

12dyshg 1

12dyshg 1

12dyshg 1

12dyshg 1

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.