1399-01-04 12:09
1999
0
67883

کلاله و مراوه تپه عاری از بیماران کرونایی؟

اطلاع رسانی شفاف در خصوص تعداد مبتلایان و فوتی های ویروس کرونا در شهرستان های کلاله و مراوه تپه می تواند زنگ خطری برای مردم این شهرستان در راستای جدی گرفتن این بیماری باشد.

به گزارش گلستان ما، کرونا ویروس، بیماری که ساخته دست جریان صهیونیست و آمریکاشناسی؛ این روزها در بیشتر کشورهای دنیا ورود و هزاران نفر از مردم را مبتلا کرده است.

همه استانهای کشور ما نیز با این ویروس درگیر شده اند و آگاهی بخشی مردمی می تواند هم در کنترل این بیماری کمک کند و هم حساسیتهای مردمی را برای رعایت بهتر و بیشتر بهداشت بالا ببرد؛ اما اعتقاد بر این است که در این اطلاع رسانی، شکل عمل باید به گونه ای باشد که موجب وحشت مردم و تشویش اذهان عمومی نشود.

در حالی که چند روز پیش دو شهرستان همجوار کلاله (گالیکش و مینودشت) نسبت به اعلام آمار مبتلایان و فوت شدگان شهرستان خود مبنی بر آگاهی بخشی و مشاهده وضعیت هشدار توسط مردم، صورت گرفت؛ اما سوال مردم شهرستان کلاله از مسئولین شبکه بهداشت شهرستان و همچنین مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گلستان این است که: آیا شهرستان کلاله هیچ مورد ابتلاء و فوتی در خصوص کرونا نداشته است؟
با توجه به اینکه بیماران خاص شهرستان مرزی مراوه تپه نیز به بیمارستان کلاله می آیند؛ آیا در شهرستان مرزی مراوه تپه نیز هیچ ابتلاء به کرونا ویروس نبوده است؟
عدم اطلاع رسانی در خصوص آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستانهای مراوه و کلاله موجب شده است که مردم این مناطق کمتر این بیماری را جدی بگیرند و بیشتر در سطح شهر و مراکز عمومی حضور بیابند.

خواسته مردمی از مسئولین این است که با اطلاع رسانی واقعی، مردم را در جریان امور به خصوص موضوع کرونا ویروس قرار دهند تا مردم بیشتر احساس مسئولیت کنند./رضا جامی

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.