1399-01-04 14:30
1062
0
67890
سرپرست مرکز بهداشت کلاله خبر داد؛

پلمپ 9 خبازی در کلاله به علت عدم رعایت موارد بهداشتی

رشید آتا گفت: 1025 مورد بازدید از مراکز موادغذایی و اماکن عمومی با محوریت پیشگیری از کرونا در شهرستان کلاله انجام گرفت و در این راستا 9 خبازی نیز پلمپ شد.

به گزارش گلستان ما، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان کلاله در گفتگویی با خبرنگار ما، گفت : با توجه به ایام نوروز و شیوع بیماری کرونا ویروس در سطح استان گلستان و شهرستان کلاله، بازدید اکیپ بهداشت محیط با محوریت پیشگیری از کرونا ویروس و رعایت بهداشت عمومی در سطح مراکز تهیه و توزیع فروش موادغذایی و اماکن عمومی و حساس مثل نانوایی، قنادی و میوه فروشی ها با حضور کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و کارشناسان بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان انجام شد.
دکتر رشید آتا تعداد این بازدیدها را 1025 بازدید برشمرد .
مهندس شمس الدین کر کارشناس مسئول واحد بهداشت مرکز بهداشت شهرستان کلاله هم گفت: از اول طرح پیشگیری از کرونا ویروس از سوم اسفند ماه سال جاری تا کنون 9 باب نانوایی به علت عدم رعایت موزاین بهداشتی پلمب و تعداد 5 باب مراکز موادغذایی به علت تخلف از مقررات بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی در تشریح بازدید های انجام شده، افزود: تاکنون حدود 805 باب مراکز موادغذایی و بالغ بر 220 اماکن عمومی شهرستان کلاله مورد بازدید بهداشتی قرار گرفتند.
مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت کلاله خاطرنشان کرد: در این ایام با همکاری سازمانهای مردم نهاد(کمپین های مردمی) و شهرداری کلاله در سطح شهر کلاله و روستاهای با ریسک بالا، بسته های حفاظت فردی از قبیل دستکش، ماسک، ضدعفونی کننده دست و غیره در بین خانوارها توزیع شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.