1393-05-15 10:19
1664
0
599

وجود بیش از 4500 مادر باردار در شرق کلاله / کلاله به تنهایی 2002 مادر باردار دارد

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله گفت: چهار هزار و 772 مادر باردار در سه شهرستان گالیکش، کلاله و مراوه تپه از انواع خدمات بهداشتی و درمانی بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله بهره مند هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، دکتر علی ساورعلیا روز گذشته پس از جلسه مشترک مدیران شبکه های بهداشت ودرمان شهرستان های گالیکش، کلاله و مراوه تپه در کلاله در گفتگو با خبرنگاران افزود: در جلسه مذکور آخرین وضعیت مادران باردار این شهرستان ها برای برخورداری از خدمات بهتر مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر کادر پزشکی بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله به مادران باردار شرق استان گلستان هماهنگی لازم با مدیران شبکه های بهداشت شهرستان های منطقه انجام شده است.

این مسوول گفت: یکی از موضوعات جلسه هم اندیشی، بازنگری راه ها و مسیر ارجاع بیمار از مراکز بهداشتی - درمانی تا بیمارستان به منظور جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی بود.

دکتر ساور علیا افزود: طی سال جاری و با نظارت های مستمر انجام شده مسوولان و کارشناسان ذیربط شاهد ارتقای کیفیت بهداشت و درمان مادران باردار در شرق استان گلستان هستیم.

وی ابراز داشت: همچنین بهورزان خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی در جهت ارتقای سطح سلامت مادران باردار و بالا بردن شاخص های بهداشتی درمانی شهرها و روستاهای منطقه تلاش می کنند.

به گزارش ایرنا در شهرستان 110 هزار نفری کلاله 53 خانه بهداشت و 11 مرکز بهداشتی درمانی، در شهرستان 60 هزار نفری گالیکش 34 خانه بهداشت و 8 مرکز بهداشتی درمانی و در شهرستان 56 هزار نفری مراوه تپه 34 خانه بهداشت و 6 مرکز بهداشتی درمانی فعالیت دارند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.