1393-05-27 06:33
4314
4
1229

فرماندار جوان کلاله به کسی باج نمی دهد / صندلی های معاونت فرمانداری و بخشداری کلاله فروشی نیست

پس از ماه ها کش و قوس های سیاسی در انتخاب و معرفی فرماندار جدید کلاله ، از این پس و بعد از معارفه نصرت برزگر به عنوان فرماندار این شهرستان ، نگاه مردم و مسئولین به فرمانداری و فرماندار کلاله نگاهی وِیژه است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، در هفته های اخیر شاهد تحولات سیاسی مهمی در سطح شهرستان کلاله بودیم از انتقاد شدید امام جمعه شهرستان کلاله از تغییر مدیریت های ناعادلانه در سطح این شهرستان و همچنین توزیع ناعادلانه اعتبارات 25 میلیارد تومانی در بین 4 شهرستان حوزه انتخابیه رجبی گرفته تا معارفه نصرت برزگر به عنوان فرماندار کلاله از جمله این تحولات مهم است.

در تحلیلی از سوی سایت گلستان ما ، به این نکته تاکید شده بود که در زمان مطرح بودن یکی از گزینه های فرمانداری کلاله ، پیشنهاداتی مبنی بر اینکه انتخاب گزینه های معاونت فرمانداری و بخشداری کلاله به مسئولی با نفوذ واگذار شود وجود داشت که عدم موافقت گزینه یاد شده موجب خارج شدن وی از گردونه رقابت کرسی فرمانداری شده بود.

در این تحلیل آقای (...) به عنوان گزینه معاونت فرمانداری و آقای (...) به عنوان گزینه بخشداری در این سایت معرفی شده بودند و ما بجای اسم این افراد سه نقطه می گذاریم و در ادامه به این موضوع می پردازیم.

حجت السلام رضا کشیری امام جمعه کلاله نیز در تجمع اعتراض امیز جمعی از معتمدین و بازاریان کلاله در دفتر امام جمعه این شهرستان نسبت به تغییرات ناعادلانه مدیریت در این شهرستان ، مراتب اعتراض خود را بیان کرد و خواستار توقف روند این چنین تغییراتی شد.

گفته شد که با روی کار آمدن نصرت برزگر به عنوان فرماندار کلاله ، نگاه مردم و مسئولین به اقدامات آتی مدنظر این فرماندار، نگاهی ویژه است و اقدامات وی می تواند ثمرات مختلفی در شهرستان کلاله داشته باشد تا جایی که به دلیل مسئولیت خطیر وی ، امام جمعه کلاله در تریبون نماز جمعه خود ضمن تبریک به نصرت برزگر ، با به کار بردن جمله "فرماندار جوان" برای وی در این سمت آرزوی موفقیت کرد.

با توجه به بیانات امام جمعه شهرستان به این نکته پی خواهیم برد که فرماندار جدید کلاله مسئولیتی خطیر را برعهده دارد و باید برای اقدامات مدنظر خود آینده اندیشی کند که در این زمینه اتاق فکری که وی تشکیل می دهد می تواند کمک بسزایی به نصرت برزگر کند.

همچنین با توجه به تحلیل سایت گلستان ما و رو کردن برخی پشت پرده ها مبنی بر فروش صندلی های معاونت فرمانداری و بخشداری کلاله ، فرماندار جدید کلاله برای مبرا شدن از چنین تحلیل هایی باید با توجه به وضعیت سیاسی شهرستان و توانایی افراد جای خالی که همان سه نقطه ما می باشد را پر کند ، بطوریکه با انتخاب درست خود باعث برقراری تعادل نسبی سیاسی و مدیریتی در شهرستان شود و از مهره چینی های برخی از مسئولین در شهرستان کلاله جلوگیری کند.

در اینجا اشاره ای به برخی از مدیریت ها و رئسای ادارات در شهرستان کلاله می کنیم که می تواند نقش بسزایی در تصمیم گیری فرماندار کلاله برای صندلی های معاونت فرمانداری کلاله و بخشداری این شهرستان داشته باشد تا به این وسیله بتواند تعادل نسبی یاد شده را در شهرستان برقرار کند .

1- بخشداری مرکزی کلاله

2- بخشداری شهر فراغی

3- شهرداری شهر فراغی

4- اداره ورزش و جوانان کلاله

5- اداره گاز کلاله

5- نمایندگی صنعت ، معدن و تجارت کلاله

6- اداره میراث فرهنگی و گردشگری کلاله

7- اداره پست کلاله

8- جهاد کشاورزی کلاله

9- بانک کشاورزی مرکزی کلاله

10- بانک تجارت کلاله

11 - بانک صادرات کلاله

12- بانک ملت کلاله

13- اداره ثبت اسناد کلاله

14- مرکز بهداشت کلاله

15- مرکز نظام مهندسی ساختمانی کلاله

16- اداره محیط زیست کلاله

17- رئیس اداره دام پزشکی کلاله

18- رئیس اداره غله کلاله

19- مدیر عامل پنبه و دانه های روغنی کلاله

و...

اگر فرماندار کلاله به چینش ارئسای این ادارت توجه داشته باشد ، متوجه می شود که نزدیک به 20 اداره و مدیریت شهرستان ، مربوط به افرادی خاص می باشد و توجه به این چینش می تواند در انتخاب معاونت فرمانداری و بخشداری کلاله نقش مهمی را ایفا کند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کلاله

ضمن عرض تبریک به فرماندار کلاله دوست وبرادر گرامیم برای ما جای بسی خوشحالیست که یک جوان با انرژی وتحصیل کرده با ذوق - خلاق کار آمد ومردمی مدیریت شهرستان را بر عهده گرفته است - با توجه به شناختی که از حضرتعالی داریم توجه شما را به چند پیشنهاد جلب میکنم امید است این چند پیشنهاد که خواسته بحق قریب به اتفاق مردم شهر است جامعه عمل بپوشد 1- برادر عزیزم در جهت حفظ وحدت اسلام بیش از پیش تلاش کن 2- نگاه مساوی وخردمندانه به شایسته سالاری در بین اقوام بر اساس تعهد وتخصص و توان مدیریتی آنان 3- رفع مشکلاتی چون مناطق حادثه خیز نظیر دوراهی کلاله - پل کوسه - ورودی شهر از سمت بیمارستان - چهار راه فرمانداری و... 4- توجه به پتانسیل بالای شهرستان در جهت جذب گردشگر ومعرفی توانمندیها با راه اندازی فرودگاه - احداث هتل ورستوران با استفاده از توان بخش خصوصی

0
0
پاسخ
1393-05-27 09:40
کلاله

5- توجه به مسائل معیشتی افراد آسیب پذیر وکم در آمد جامعه با راه اندازی موسسات کار آفرینی6- انتقال ترمینالهای مسافر بری به خارج از شهر واحداث یک مکان واحد برای جابجایی مسافران 7- حادثه هیچ گاه خبر نمی کند ولازمه آن با توجه به حادثه خیز بودن منطقه بالا بردن توان کمیته بحران شهرستان در جهت مقابله با حوادث 8- کسی که با ورزش غریبه نیست وفتح ارتفاعات بلند کشور را تجربه کرده وکمربند بالای تکواندو دارد و رشته جذاب پینگ پنگ را خوب میشناسد توجه به آنچه را که جوانان نیاز دارند یک ضرورت بداند ودر جهت تقویت وگسترش این مقوله باید گام بردارد 9- فرماندار جوان ما جوانان پرنشاط وتوانمند شهرستان را باید به عنوان یک سرمایه تلقی کند واز انژری وتوان این طیف در جهت رفع مشکلات خاصه خود آنان استفاده نماید و.....

0
0
پاسخ
1393-05-27 09:40

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.