1399-01-10 10:57
1222
0
67963

سرنوشت نامشخص بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار مسکن مهر شرق گلستان

نزدیک به 4 سال از حضور رئیس مدیریت بحران کشور در شرق گلستان و تصویب سه و نیم میلیارد تومان برای حل مشکلات مسکن مهر شهرستان های کلاله و مراوه تپه می کذرد؛ اما تاکنون این اعتبار تخصیص داده نشده است.

به گزارش گلستان ما، اسفند 95 بود که اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در دولت یازدهم که در دولت دوازدهم هم هنوز مسئولیت دارد؛ از تصویب 3 و نیم میلیارد اعتبار برای پروژه های مسکن مهر شرق گلستان خبر داد.

اعتباری که قرار بود به سرعت عملیاتی شود و مشکلات عدیده ی مسکن مهرهای شرق گلستان از کلاله تا مراوه تپه را حل کند

تاکنون از سال 95 ، چهار سال گذشت و هنوز هیچ اتفاقی برای ساخت سپتیک(مخازن جمع آوری فاضلاب) در مساکن مهر شرق گلستان روی نداده است.

این در حالی است که مسئولین در آن زمان با حرارت تمام از اجرایی بودن این مصوبات سخن به میان آوردند؛ ولی این عطش و حرارت با رفتن آنها از منطقه، فروکش کرد.

سوالی که اذهان عمومی را مشغول کرده، این است که سرنوشت اعتبار مصوب  برای ساخت مخازن جمع آوری فاضلاب مساکن مهر (مراوه تپه، شهر فراغی و کلاله) چه شد؟
مردم از شهرام کوسه غراوی نماینده شرق گلستان که هنوز هم به عنوان نماینده این منطقه محسوب می شود نیز گلایه مند هستند که چرا این نماینده پیگیر تخصیص این اعتبارات نشد و در مصاحبه های خود از این موضوع سخنی به میان نمی آورد؟.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.