1398-11-27 12:14
1162
0
67539
امام جمعه کلاله:

سردار سلیمانی در سوریه از خاک ایران دفاع کرد

امام جمعه کلاله گفت: سردار سلیمانی برای جلوگیری از نفوذ داعش در خاک ایران، در جبهه های جنگ علیه داعش در سوریه حاضر شد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام رضا کشیری صبح امروز در مراسم چهلمین روز از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در مصلی امیرالمومنین(ع) شهرستان کلاله برگزار شد؛ با بیان اینکه دشمنان در صدد رواج بی حجابی در کشور است؛ گفت: برخی تحلیل گران غربی و آمریکایی بیان کرده اند که الان نیاز به کشاندن دانشجویان به خیابان برای اعتراض نیست، باید حجاب و چادر را از زن مسلمان گرفت تا این نظام سرنگون شود.
وی افزود: شهدا جان خود را برای حفظ خاک و ناموس این کشور فدا کردند و امثال سلمانی ها را برای حفظ حجاب و به تبع آن حفظ خاک و ناموس این کشور را از دست دادیم
امام جمعه کلاله تاکید کرد: سردار سلیمانی فرمانده ای شجاع بود؛ در زمان جنگ و از ترس جان باختن، برخی سرمایه‌داران برای نرفتن به جنگ از ترفندهای مختلف استفاده می کردند و این در حالی است که این سردار از همه چیز خود گذشت و بدون واهمه پا به میدان های جنگ گذاشت.
سخنران چهلمین روز درگذشت سردار سلیمانی تاکید کرد: برنامه داعش از بین بردن مقاومت، بشار اسد و عراق بود تا به این وسیله وارد خاک ایران شود و سردار سلیمانی برای جلوگیری از نفوذ داعش به داخل کشور ایران به سوریه رفت.
امام جمعه کلاله گفت: در زمانی که بشار اسد با نفوذ دانش در کشور از همه جا ناامید شده بود؛ پیام رهبری و سردار سلیمانی نجات بخش این کشور بود.
کشیری جایگاه نظامی سردار سلیمانی را در بین کشورهای همسایه برتر دانست و گفت: عالی ترین فرماندهان روسی از فرمان های سردار سلیمانی تبعیت می کردند.
انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.