1398-12-29 19:14
1523
0
67854

توزیع 10 هزار ماسک و دستکش در بین مردم کلاله+ تصاویر

مسئول کمپین های مردم نهاد در شهرستان کلاله گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، حدود 10 هزار ماسک و دستکش در بین مردم شهرستان کلاله توزیع شد.

به گزارش گلستان ما، عباسعلی پودینه مسئول کمپین های مردم نهاد در شهرستان کلاله عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در سطح استان گلستان و نیز شهرستان کلاله کمپین های مردم نهاد که خدمت رسانی به مردم شهرستان با همکاری مرکز بهداشت شهرستان کلاله و با هدف پیشگیری از بیماری کرونا ویروس و نجات جان هوطنان و سلامت عمومی مردم که از اول شیوع بیماری تاکنون 20 پویش ضدعفونی در روستاها و 10 عملیات ضدعفونی در سطح شهر کلاله با همکاری جوانان شهر و روستا با همکاری 20 نفر انجام شده است .
مسئول کمپین های مردم نهاد در کلاله افزود : حدود 10هزار ماسک و دستکش و ضد عفونی کننده و...  در سطح شهرستان کلاله توزیع شده که هزینه این بسته های بهداشتی و موارد دیگر حدود 10میلیون تومان شده است که این مبلغ توسط خود جوانان اعضای کمپین و کمی خودیاری مردم و نیز مبلغی توسط دکتر آریانپور  تامین شده است.
وی تصریح کرد: امروز هم اعضای کمپین های مردم نهاد با توجه به ایام سال جدید در خط مقدم بهداشت قرار گرفتند و بسته های بهداشتی(ماسک-دستکش –پارچه تنظیف و بروشورهای بهداشتی ) را در بین مردم توزیع کردند.

​​​​​​

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.