1398-08-02 11:27
1785
0
66035
واکنش جامعه ورزشی کلاله به اقدام ارزشمند مهدی ترابی؛

اقدام مهدی ترابی برخاسته از اعتقاد مردم است/ مردم از مسئولین در اطاعت از فرامین رهبری جلوتر هستند

رئیس اداره ورزش و جوانان کلاله گفت: اقدام مهدی ترابی بازیکن ارزشمند فوتبال ایران، اقدامی برخاسته از اعتقادات مردم ایران و پیروان ولایت فقیه در سراسر جهان است.

به گزارش گلستان ما، داوود عوض زاده در خصوص اقدام مهدی ترابی در بازی پرسپولیس در مقابل تیم پیکان گفت: همه مردم ایران و پیروان ولایت فقیه در سرتاسر جهان بر این معتقدیم که پیروی از ولایت فقیه راهگشای مشکلات رهبری است.

image 2019 10 24 0 23 41 433 Myb

قهرمان جهانی کشتی آلیش افزود: این اقدام ترابی باید سرلوحه دیگر ورزشکاران قرار بگیرد و آنان باید علاوه بر حس دلی خود، در صحنه های عمل نیز پیرو ولایت فقیه و فرامین ایشان باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله تاکید کرد: با وجود اینکه این فرهنگ در بین ورزشکاران وجود دارد؛ ما به عنوان مسئول ورزش کلاله برای نهادینه شدن هر چه بهتر این فرهنگ در بین ورزشکاران شهرستان کلاله و بومی سازی آن، تلاش خواهیم کرد.

image 2019 10 24 0 23 40 342 d2Q

قهرمان مسابقات پینگ پنگ کشور: اقدام با ارزش ترابی همه را به فکر فرو برد

 حمید رضا داورزنی قهرمان چندین دوره مسابقات پینگ پنک جانبازان و معلولین کشوردر گفتگو با خبر خبرنگار ما گفت: این حرکت ارزشی مهدی ترابی بعنوان یک فوتبالیست ملی پوش وباشگاه پرسپولیس، بسیار تاثیر گذار بود.

image 2019 10 23 23 6 24 485 Lnd

وی افزود:مسلما این اقدام فوتبالیست کشورمان اقدامی اعتقادی بود و کلیه طرفداران وی رو به فکر فرو خواهد برد.

قهرمان شهرستان کلاله در مسابقات کشوری تاکید کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره)درجمله ای ماندگار فرمودند:پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد؛ یقینا این حرکت ترابی در راستای این فرموده امام راحل است.

image 2019 10 23 23 6 46 689 kWo

داورزنی ادامه داد: اکنون که مقام معظم رهبری بیش ازسی سال است سکان هدایت و زعامت مسلمین جهان رو برعهده دارد؛اطاعت، حمایت و پشتیبانی از معظم له هر چه محکم واستوارتر باشد؛ موفقیت ها در تمامی بخشهای کشوراستمرار خواهد داشت وآسیبهای مرتفع می شود.

وی در پایان با بیان اینکه وقتی امام عاشقان غائب است؛ اطاعت از خامنه ای واجب است گفت: این راهی است که مردم از بسیاری از مسئولین آن را بهتر می شناسند وهمیشه گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستند.

 

ورزشکار کلاله ای: اقدام بازیکن پرسپولیس تحسن برانگیز بو

محمد مردانی دبیر ورزش و ورزشکار شهرستان کلاله گفت: اقدام مهدی ترابی باعث غافلگیری جهان ورزش شد.

وی افزود: این فوتبالیست ارزشمند کشور ثابت کرد که از خیلی از مدعیان جلوتر قرار دارد و اطاعت از رهبری را راهگشای مشکلات کشور می داند.

image 2019 10 24 0 23 45 525 lv2

دارنده مقام اول کشوری الگوهای برتر تدریس تربیت بدنی اذعان کرد: لحظه دیدن این اقدام از سوی مهدی ترابی و دیدن جمله روی پیراهن وی، حس شخصی را که بر سکوهای قهرمانی جهان ایستاده را داشتم.

image 2019 10 24 0 23 48 484 k05

مردانی تاکید کرد: انتشار بیانیه و تبریک های ولایت فقیه پس از کسب سکوهای قهرمانی جهان توسط ورزشکارن ایران، نشان از توجه ویژه ایشان به امر مهم ورزش در کنار دیگر امور مهم کشوری و جهانی است؛ لذا می طلبد به فرمایشات و راهنمایی های رهبری درجهت پیشبرد اهداف کشور در حوزه ورزش توجه ویژه شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : کلاله خبر

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.