1398-11-16 12:35
1245
0
67418
اقدام غیر قانونی برخی کاندیداها؛

افتتاح زودهنگام دفتر انتخاباتی برخی از کاندیداهای شرق گلستان

برخی از کاندیدهای انتخاباتی شرق گلستان در یک اقدام خارج از زمان قانونی، اقدام به افتتاح دفاتر ستادهای انتخاباتی خود کردند.

به گزارش گلستان ما، علی رغم این که طبق قانون اعلام شده، زمان آغاز تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم از روز 24 بهمن ماه آغاز می شود؛ ولی چند روزی است که برخی از کاندیداها در شرق گلستان اقدام به افتتاح دفاتر انتخاباتی خود به شکل رسمی کرده اند.

در همین راستا در خیابان امام حسین علیه السلام کلاله یکی از کانونهای افتتاح دفاتر انتخاباتی است و براین اساس شب 14 بهمن با حضور تعداد زیادی از طرفداران یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در شهر کلاله ، یکی از این دفاتر افتتاح شد.

البته اگرچه پرچمهای بزرگ نصب شده شب افتتاح، از عصر روز 15 بهمن برچیده شد؛ ولی رفت و آمدهای انتخاباتی از روز 15 بهمن به این محل هنوز ادامه دارد.

همچنین دفاتر ستادهای انتخاباتی در نقاط دیگر حوزه شرق گلستان نیز بعضا به همین صورت در حال افتتاح است.

نکته جالب در این خصوص این است که برخی از این افتتاح ها دقیقا عصر روزی اتفاق افتاد که کاندیداها با چراغعلی ، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری گلستان دیدار داشتند و تذکرات لازم نیز به آن ها داده شده بود.
گفتنی است؛ هم اکنون کانالهای حامیان و طرفداران  برخی کاندیداها در فضای مجازی مدتهاست که افتتاح شده و مشغول به فعالیت می باشند.
انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.