1398-10-25 11:15
953
0
67132
فرماندار کلاله:

پذیرفتن مسئولیت سقوط هواپیما نشان از شهامت سرداران ماست

فرماندار کلاله گفت: سردار سلیمانی شخصیتی بود که با شهامت و جانفشانی خود نه تنها مانع ورود داعش به کشور ایران شد؛ بلکه باعث خروج این گروهک های تروریستی از منطقه شد و اغتشاشات اخیر حاصل عدم شناخت مردم ایران است.

به گزارش گلستان ما، علی اصغربیانی امروز در همایش حضور حداکثری جوانان در انتخابات، گفت: دشمن با اندک بهانه ای در کشور توطئه ایجاد می کند و این اغتشاشات حاصل عدم شناخت دشمن نسبت به مردم ایران می باشد.

فرماندار کلاله به برکات حیات و شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: مهمترین اقدام سردار سلیمانی جلوگیری از جنگ در داخل کشور و مهم تر از آن نابودی داعش و بیرون راندن آنان از منطقه بود.

وی با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: در شرایطی که کشور در حالت آماده باش صددرصد و جنگی بود؛ اگر هم خطایی صورت گرفت؛ مسئولین کشور ما با شهامت مسئولیت این حادثه را پذیرفتند و این در حالی است که برخی از کشورهای مدعی، با وجود اینکه علت سقوط برخی از هواپیماها مشخص است از پذیرفتن مسئولیت شانه خالی می کنند.

وی با بیان اینکه جوانان برای رسیدن به موفقیت باید الگویی داشته باشند؛ افزود: در کشور ما علما، رزمندگان، نخبگان زیادی وجود که می توان برای رسیدن به اهداف خود، از آنان الگو بگیریم.

فرماندار کلاله به خود باوری، شهامت و مسئولیت پذیری جوانان تاکید کرد و افزود:همه مردم ایران با هر تفکر و جناح سیاسی که هستند زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی می باشند و انقلاب اسلامی با وجود جوانان پویا و متعهد روز به روز ریشه های آن محکم تر خواهد شد.

بیانی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: تک تک ما می توانیم در انتخابات نقش آفرینی کنیم تا افراد اصلح  وارد مجلس شوند.
فرماندار کلاله ضمن تاکید بر حضور حداکثری جوانان در انتخابات اسفندماه؛ افزود: بار دیگر با حضور خود پای صندوق های رای، اتحاد و انسجام کشورمان را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.