1398-07-15 09:25
743
0
65811
فرماندار کلاله خبر داد؛

اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس به فوریت های پزشکی بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله

فرماندار کلاله گفت: در نشستی که با دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی استان داشتیم، مقرر شد یک دستگاه امبولانس صفر کیلومتر با امکانات کامل پس از پلاک گذاری به شهرستان کلاله اختصاص یابد.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر بیانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در نشستی که با دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی استان داشتیم، مقرر شد یک دستگاه امبولانس صفر کیلومتر با امکانات کامل پس از پلاک گذاری به شهرستان کلاله اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به وظیفه سنگین فوریت های پزشکی در زمان بحران، تصادفات و اقدامات سریع و بموقع، اضافه شدن یک دستگاه امبولانس کمک‌قابل توجهی به حادثه دیدگان و شهروندان خواهد کرد.

بیانی در ادامه متذکر شد: ۳ دستگاه آمبولانس شهرستان هم بدلیل برخی مشکلات جهت تعمیر به استان ارسال شده بود که با پرداخت یک‌میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی، بزودی به بیمارستان تحویل داده خواهد شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: با کمک و همکاری دانشگاه و فرمانداری و پیگیری نماینده مردم شرق استان یک دستگاه سی تی اسکن با ارز ۴۲۰۰ تومان به مبلغ سیزده میلیارد و ‌۵۰۰ میلیون ریال به کلاله اختصاص یافت که طی بازدید تیم هسته ای از مکان نصب، راه اندازی خواهد شد.

فرماندار کلاله در ادامه گفت:با توجه به کمبود و  نیاز شهرستان به کادر پزشکی و پرستار، این مهم هم در نشست با دکتر فاضل مورد بررسی قرار گرفت که مقرر گردید پس از بازدید معاونت درمان دانشگاه از بیمارستان، این مشکل نیز حل گردد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.