1398-11-19 12:00
1049
0
67452
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

از آرای مردم پاسداری می کنیم/ رقابت باید در اوج رفاقت باشد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان: باید رقابت انتخاباتی در اوج رفاقت انجام شود و مسلما ما یه عنوان مجری انتخابات از آرای مردم پاسداری خواهیم کرد و متذکر می شویم کاندیداهایی که ظرفیت شکست سیاسی را ندارند؛ از الان کناره گیری کنند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه کلاله در مراسم افتتاح 106 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان کلاله که در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی کلاله برگزار شد؛ اظهار داشت: ایران اسلامی بی نظیرترین مردم دنیا را دارد.
وی افزود: همه مسئولین باید در کنار خدمت به مردم، خدمات خود که همان خدمات نظام است را به مردم گزارش دهند تا باعث دلگرمی مردم شود.
وی با اشاره به تحرم های ظالمانه دشمن بر مردم ایران، تصریح کرد: هیچ کشوری مثل ایران نتوانسته است در مقابل تحریم های دشمنان ایستادگی کند.
وی گفت: در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی، خدایی و محبوب بودن وی در نزد مردم جهان مشخص شد و مسلما به درک واصل شدن 80 نیروی خبره آمریکایی در افغانستان تقاص خون آن شهید از سوی طالبان بود.


امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر: پس از انقلاب خدمات زیادی به مردم ارائه شد

آخوند محمد امین آدینه نیز در این مراسم گفت: بعد از پیروی انقلاب اسلامی، خدمات زیادی به مردم ارائه شده است که باید مردم شاکر این این نعمات باشند.
امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر افزود: یهود و بخصوص اسرائیل از هر فرصتی برای ضربه زدن و توطئه بر علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند و خوشبختانه تمام این توطئه ها خنثی شده است.
وی تصریح کرد: معامله قرن، خیانت به مسلمین است و هر کشور اسلامی که در قبال این خیانت سکوت کند؛ خائن محسوب می شود.
آخوند آدینه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب حرف و اقدامشان یکی است؛ گفت: حاج قاسم سلیمانی سرباز همین رهبری بود که خلوص نیت وی باعث اتحاد هر چه بیشتر آزادیخواهان جهان شد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان: از آرای مردم پاسداری می کنیم

چراغعلی معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان نیز اظهار داشت: کشور در بدترین شرایط اقتصادی به سر می برد و مردم ما با یک جنگ تمام عیار اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.
وی افزود: ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان هزینه بر است؛ لذا می طلبد مردم و مسئولین در این شرایط همراه و همگام نظام و انقلاب باشند.
چراغعلی تاکید کرد:  در شرایط کنونی که کشور برای توسعه نیازمند همدلی است، جناحی و حزبی عمل کردن بی معنا است.
وی با پرداختن به اغتشاشات اخیر کشور گفت: دشمنان نظام در اغتشاشات اخیر اسمی از اصلاحطلبان و اصولگرایان به میان نیاوردند و هدف اصلی آنها شکاف بین مردم و نظام بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان به موضوع ترور سردار شهید سلیمانی پرداخت و گفت: ما به سردار سلیمانی افتخار می کنیم و اگر نبود تشییع باشکوه سردار سلیمانی، مسلما آمریکا در پاسخ دندانشکن ایران واکنش نشان می داد.
 وی در پایان گفت: باید رقابت انتخاباتی در اوج رفاقت انجام شود و مسلما ما یه عنوان مجری انتخابات از آرای مردم پاسداری خواهیم کرد و متذکر می شویم کاندیداهایی که ظرفیت شکست سیاسی را ندارند؛ از الان کناره گیری کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.