1399-01-23 14:33
825
0
68130

اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلاله/پلمپ ۳۴ واحد صنفی متخلف

فرماندار کلاله از اجرای مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان کلاله و پلمپ ۳۴ واحد صنفی متخلف در مرحله اول طرح، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر بیانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا ویروس شهرستان کلاله که صبح امروز برگزار شد؛ گفت: در مرحله اول طرح فاصله گذاری اجتماعی، ۳۴ واحد صنفی متخلف در کلاله پلمپ و به ۱۵۰ واحد صنفی اخطار داده شد. 

فرماندار کلاله ضمن تقدیر از کلیه کسبه و بازاریان که در اجرای این طرح همراهی کردند؛ افزود: طرح فاصله گذاری هوشمند از امروز ۲۳ فروردین ماه در شهرستان اجرای شده و کلیه مشاغل کم خطر با دریافت گواهی تایید از سامانه Salamat.gov.ir مجاز به فعالیت هستند. 

وی در ادامه اضافه کرد: مشاغل پر خطر شامل فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای بجز (فروشگاه‌های سوپرمارکتی‌ها، بهداشتی‌فروش‌ها و شوینده‌ فروش‌ها)، پاساژ و مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی سقف‌دار؛ روزبازارها و نمایشگاه‌ ها، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود و غیره بجز (رستوران‌ها و آشپزخانه‌های بیرونبر)، مرکزهای بازی و تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی، گرمابه، سونا و ماساژ، تالار‌های پذیرایی، سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا؛ تا اطلاع ثانوی تعطیل و فعالیت آنها ممنوع می باشد. 

وی ضمن تشکر از کلیه پرسنل و کادر بهداشت درمان، ناجا، سپاه، بسیج، هلال احمر و کلیه اداراتی که در اجرای طرح فاصله گذاری همکاری کردند؛ گفت:طرح کنترل و محدودیت تردد خودروهای بین شهری تعطیل و به پایان رسید؛ اما تردد بین استانی از خروجی های ۵ گانه استان همچنان ممنوع می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.