1393-05-29 04:58
2243
0
1324

نشریه "چمتای بالاجاده" برگزیده نشریات روستایی گلستان شد

نشریه چمتای روستای بالاجاده که تا بهار 93 چهار شماره از آن به چاپ رسیده است و با وجود توزیع درون روستایی خود بازخورد های استانی داشته، به عنوان برگزیده نشریات روستایی استان در مراسم تجلیل از فعالان عرصه مطبوعات و رسانه در گلستان که توسط موسسه فرهنگی میرداماد برگزار شد مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا ، نشریه چمتای روستای بالاجاده که تا بهار ۹۳ چهار شماره از آن به چاپ رسیده است و با وجود توزیع درون روستایی خود بازخورد های استانی داشته، به عنوان برگزیده نشریات روستایی استان در مراسم تجلیل از فعالان عرصه مطبوعات و رسانه در گلستان که توسط موسسه فرهنگی میرداماد برگزار شد مورد تقدیر قرار گرفت.

چمتا در زبان محلی به معنای کوله پشتی است.

این نشریه کار خود را از فروردین ۹۱ آغاز کرد و با چاپ مطالب اجتماعی و فرهنگی و مذهبی خاص خود و به دور از فضاها و گرایشات سیاسی توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است.

میلاد مهدیانی، مدیر مسئول، امیر مسعود رایجی، سردبیر، طاهره مهدیانی، نویسنده و ویراستار، میثم پوراقدم، نویسنده بخش علمی و سید محمود بنی هاشمی،گرافیست این نشریه موفق روستایی هستند.

محمد زمانی، شعیب باقری، اسماعیل فائزی و حشمت کاتبی از دیگر اعضای چمتا می باشند.

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا؛ این موفقیت را به ایشان تبریک گفته و از خداوند منان استمرار موفقیت و خدمت به خلق را مسئلت دارد.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.