1394-10-19 11:17
1061
0
25803
جانشین ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کردکوی:

نباید از آسیب های احتمالی فضای مجازی در انتخابات غفلت کرد

جانشین ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کردکوی گفت: وجود این این ظرفیت اطلاع رسانی فرصت خوبی برای برگزاری انتخاباتی با شور و نشاط، حضور اگاهانه و حداکثری مردم فراهم می کند ولی نباید از آسیب های احتمالی آن غفلت کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، جلسه “پیشگیری از بروز تخلفات در انتخابات “با حضور حسین احمدی معاون فرماندار، اعضای شورای تامین و رئیس هیات نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان در دادگستری شهرستان برگزار گردید.

حسین احمدی جانشین ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کردکوی در این جلسه با اشاره به تجربیات انتخابات قبلی گفت: پیشگیری از بروز تخلفات در قبل، حین و بعد از انتخابات مجموعه دست اندرکاران انتخابات را در راستای جلب اعتماد عمومی، ایجاد فضای آرام انتخاباتی و برگذاری انتخابات سالم کمک می کند.

وی با اشاره به فضاهای جدید ایجاد شده در این دوره از انتخابات ازجمله فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اظهار داشت: وجود این این ظرفیت اطلاع رسانی فرصت خوبی برای برگزاری انتخاباتی با شور و نشاط، حضور اگاهانه و حداکثری مردم فراهم می کند ولی نباید از آسیب های احتمالی آن غفلت کرد.

در ادامه این جلسه رئیس دادگستری شهرستان نیز ضمن اعلام آمادگی قوه قضائیه در برخورد با متخلفان و مجرمان انتخاباتی، رصد کردن فضاهای انتخاباتی، پیش بینی و پیشگیری از بروز تخلفات را از اهم وظایف دست اندر کاران انتخابات دانست و افزود: همه ما وظیفه داریم در کاهش هزینه ها و افزایش حضور و جلب اعتماد عمومی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.