1393-07-15 06:57
1442
0
3900
همزمان با هشتمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین :

موسیقی اقوام ایران زمین در کردکوی نواخته می شود

همزمان با برگزاری هشتمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین که از روز چهارشنبه در گرگان و به مدت سه شبانه روز برگزار می گردد، بخشی از قضای موسیقیایی این جشنواره ملی در کردکوی عرضه خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل ا زرادکانا، همزمان با برگزاری هشتمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین که از روز چهارشنبه 16 مهرماه به مدت سه شبانه روز در محل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گلستان واقع در کیلومتر ۵ جاده گرگان – آق قلا برگزار می گردد، بخشی از قضای موسیقیایی این جشنواره ملی در کردکوی عرضه خواهد شد.

در این مراسم که در سالن شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی برگزار می گردد گروههای موسیقی گلستان، بوشهر، لرستان، کردستان، گیلان و کاشمر به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

ساعت شروع این جشنواره موسیقی 18 عصر روز شنبه نوزدهم مهرماه (پس از نماز مغرب و عشاء) می باشد.

لازم بذکر است شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد می باشد.

هشت سال متوالی است که شهرستان گرگان میزبانی جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین را بر عهده دارد که شهرستان کردکوی سه سال متوالی بخش موسیقیایی این جشنواره را در این شهرستان اجرا می کند.

محمدمهدی برهانی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کردکوی گفت: ایکاش فضایی نمایشگاهی در کردکوی وجود داشت تا تمامی بخشهای جشنواره فرهنگ اقوام را به کردکوی می آوردیم. بخشهایی چون صنایع دستی، مشاغل، تولید، شیوه های زندگی، سیاه چادرها و دیگر بخش ها که هر کدام گویایی فرهنگ قومی می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.