1393-06-04 12:58
2259
0
1712

مراسم افتتاح متمرکز ۱۳پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در کردکوی + تصاویر

مراسم افتتاح متمرکز 13 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی عصر امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، مراسم افتتاح متمرکز ۱۳ پروژه عمرانی، اقتصادی ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردکوی برگزار شد.

عباس نیاوند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان، حجت الاسلام موسی شاعری امام جمعه شهرستان، مجتبی جمالی فرماندار کردکوی، روسای ادارات، کارکنان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهرستان کردکوی از مدعوین این مراسم بودند.

اگر برای رضای خدا عمل کنیم آن خدمت ماندگار خواهد ماند

عباس نیاوند معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر گفت: اگر قرار باشد که خدمت را به عنوان یک توفیق بدانیم و برای رضای خدا عمل کنیم آن خدمت ماندگار خواهد ماند.

نیاوند افزود: آنچه که ماندگار می ماند آن است که عمل ما مبتنی بر حق و عدالت خواهی باشد و عملی انجام دهیم که عدالت و حق را اجرا نماید.

radkana-25

درستکاری، اثربخشی و اقدام و عمل صالح رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر بود

وی درستکاری، اثربخشی و عمل صالح را عامل ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر دانست و افزود: اگر ما اعتقاد داشته باشیم در مسیر عدالت و حق طلبی حرکت کنیم در آن صورت می توانیم به خود بقبولانیم که مسیر این شهیدان بزرگوار را طی می کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر چهار هدف برشمرد و گفت: هدف اول؛ انقلاب اسلامی محقق است. هدف دوم؛ نظام اسلامی ایجاد شود. هدف سوم؛ دولت اسلامی و محتوای حکومت باید اسلامی شود. هدف چهارم؛ کشور اسلامی تشکیل دهیم. یعنی همه مردم ایران اسلامی به مبانی اسلام روی آورند.

بسیاری از مسائل با تبعیت از ولایت و رهبری تحقق می یابد

وی بر این نکته تأکید کرد: ولایت و رهبری موضوع مهمی است که مسیر را مشخص می کند. بسیاری از مسائل با تبعیت از ولایت و رهبری تحقق می یابد.

عباس نیاوند با عنوان این مطلب که ما خادم ملت هستیم خاطرنشان کرد: باید در خدمتگذاری به مردم آرام و قرار نداشته باشیم. باید تلاش کنیم و شبانه روز در جهت مشکلات مردم قدم برداریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان ابراز داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل تلاش و مجاهدت و رنج های تاریخ بشریت است.

ایران اسلامی امید تمام ملت های مظلوم جهان است

وی افزود: ایران اسلامی امید تمام ملت های مظلوم جهان است. ایران دارای آزادگی و استقلال است.

نیاوند در خاتمه با اشاره به این نکته که انقلاب ما خونبهای حضرت سیدالشهداست، گفت: می ارزد برای این انقلاب فدا شد و مجاهدت کرد. لذا این انقلاب امید همه آزادی خواهان جهان است.

شهیدان رجایی و باهنر الگوی ایثار و نمادی مردمی هستند

حجت الاسلام موسی شاعری امام جمعه شهرستان کردکوی نیز طی سخنانی کوتاهی در این مراسم ضمن یاد و خاطره از روان پاک شهیدان رجایی و باهنر، عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگوی ایثار و نمادی مردمی هستند.

radkana-23

شاعری افزود: این دو شهید بزرگوار در مدت کوتاه دولت خود به گونه ای عمل کرده بودند که تا به امروز در دلهای مردم ایران عزیز ماندگار ماندند.

وی ادامه داد: خدمت رسانی به مردم در حین اینکه خداوند متعال را در نظر گرفتن باعث این ماندگاری در دلهای مردم شد لذا نیاز است تا امروزه دولتمردان ما این نوع از خدمت رسانی را سرمشق قرار دهند تا همانند شهیدان رجایی و باهنر در دلها ماندگار بمانند.

احداث بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) کردکوی از تفکرات شهید روحانی فرد بود

امام جمعه کردکوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام شهید محمدعلی روحانی فرد ابراز داشت: احداث بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان کردکوی از تفکرات شهید روحانی فرد بود که امروز ماندگار شد.

وی افزود: شهید روحانی فرد خدمات ارزنده و بزرگی در منطقه از خود برجای گذاشت که امروز ماندگاری ان را به عینه مشاهده می کنیم.

بارزترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر خدمت رسانی به مردم بود

مجتبی جمالی فرماندار کردکوی هم در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان کردکوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، عنوان کرد: بارزترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر خدمت رسانی به مردم بود.

radkana-6

جمالی افزود: شهیدان رجایی و باهنر عاشقانه و بی منت خود را وقف مردم کردند و خالصانه و صادقانه به مردم خدمت رسانی می کردند.

شهید روحانی فرد دارای شخصیتی برجسته با اعتقادات مذهبی، مدیریتی و مردمی بود

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام شهید محمدعلی روحانی فرد، اظهار داشت: شهید روحانی فرد دارای شخصیتی برجسته با اعتقادات مذهبی، مدیریتی و مردمی بود که در مناسبات خاص منشاء خدمات رسانی به مردم منطقه بود.

فرماندار کردکوی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ارائه گزارش عملکرد در هفته دولت، خاطرنشان کرد: دولت در این گزارش دهی ها به نوعی در راستای پاسخگویی به مردم گام بر می دارد که این خود نوعی خدمات رسانی محسوب می شود.

وی ادامه داد: مردم با این گزارش دهی که از سوی مسئولین صورت می گیرد به خدمت رسانی کارکنان دولت پی می برند.

جمالی بیان داشت: امیدواریم با عزم ملی مردم شریف ایران بتوانیم اهداف و برنامه هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشخص کرده است را اجرا نماییم.

فرماندار کردکوی در خاتمه از زحمات مدیران گذشته مخصوصا رمضانعلی الیاسی فرماندار سابق شهرستان کردکوی تقدیر و تشکر بعمل آورد.

اجرای گروه سرود دانش آموزی دختران، سخنرانی و ارائه گزارش از سوی فرمانداری کردکوی، سخنرانی حجت الاسلام شاعری امام جمعه کردکوی، سخنرانی معاون توسعه منابع انسانی استانداری گلستان از برنامه های اجرایی در این مراسم بود.

radkana (9)

IMG_0229

IMG_0231

radkana (3)

radkana (4)

radkana (6)

radkana (7)

radkana (8)

radkana (8)

radkana (10)

radkana (14)

radkana (11)

radkana (15)

radkana (12)

radkana (17)

radkana (18)

radkana (13)

radkana (19)

radkana (16)

radkana (20)

radkana (21)

radkana (22)

radkana (23)

radkana (24)

radkana (25)

radkana (26)

radkana (27)

radkana (28)

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.