1394-10-02 07:06
1507
2
24865

فرماندار سابق بندرترکمن و آق قلا وارد گود انتخابات شد

حاجی گلدی کر که با عنوان فرماندار پیشین بندرترکمن و آق قلا در اذهان عمومی شناخته شده است، امروز با حضور در فرمانداری شهرستان کردکوی، حضور رسمی خود را در رقابتهای دهمین دوره انتخابات مجلس شواری اسلامی از حوزه غرب گلستان اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، حاجی گلدی کر که با عنوان فرماندار پیشین بندرترکمن و آق قلا در اذهان عمومی شناخته شده است، امروز با حضور در فرمانداری شهرستان کردکوی، حضور رسمی خود را در رقابتهای دهمین دوره انتخابات مجلس شواری اسلامی از حوزه غرب گلستان اعلام کرد.

کر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بر اساس وظیفه و با نیت خدمت به مردم منطقه و کشور وارد عرصه رقابت ها شدم تا با پشتوانه ی حمایت مردم و بهره گیری از راهکارهای قانونی گامی بلند در راستای توسعه منطقه و استان گلستان برداریم.

وی با بیان اینکه، مردم نشان دادند که به انقلاب و نظام وفادارند، افزود: منتخب مردم باید توانمند، متعهد، با تقوا و متخصص باشد و با وفاداری به مردم و نظام خدمت کند.

حاجی گلدی کر پیروزی در انتخابات را با توسل به هر روش و طریقی مذموم دانست و اظهار داشت: باید بر اساس قانون حرکت کنیم به اصول و ارزش ها پایبند باشیم تا انتخاباتی پر شور و حداکثری برگزار شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مهمان

ارزوی توفیق وسربلندی برای شما فرماندار سابق عزیزباتوجه به 2دهه مدیریت در عرصه بهداشت ودرمان ووزارت کشور اصلح ترین شخص جهت تصدی این پست میدانیم

0
0
پاسخ
1394-10-02 10:21
بسیجی

به نام خدابا توجه به سوابق مدیریتی موثر شایسته ترین فرد برای نمایندگی می باشد

0
0
پاسخ
1394-10-02 10:26

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.