1393-06-19 04:06
2137
0
2602

فرشته ترک بر مسند ریاست شورای شهر کردکوی تکیه زد

با توجه به پایان دوره یک ساله مسئولین شورای شهر و شورای شهرستان، انتخابات جهت تصدی کرسی های پست های مسئولیتی این شوراها برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، این مراسم مصادف با دومین سال آغاز بکار چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل صحن شورای اسلامی شهر کردکوی برگزار شد.

در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یک ساله فرشته ترک بعنوان رئیس شورای شهرستان و صفر زاهد بعنوان رئیس شورای شهر، مقدمات لازم به منظور برگزاری انتخابات از بین افراد نامزد تصدی پست های این شورا فراهم گردید.

بر همین اساس بعد از پایان رأی گیری علی اکبر بسطامی برای مدت یک سال بعنوان رئیس شورای شهرستان و فرشته ترک نیز برای مدت یک سال بعنوان رئیس شورای شهر در چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند.

بنابراین علی اکبر بسطامی بعنوان رئیس، رحمان کردی نائب رئیس و احمد روشنی بعنوان منشی با کسب اکثریت آراء پست های شورای شهرستان را از آن خود کردند.

همچنین فرشته ترک بعنوان رئیس، علی اکبر بسطامی نائب رئیس، صفر زاهد خزانه دار و عظیمه مقدم بعنوان منشی برای دوره یک ساله مسئولیت پست های شورای شهر انتخاب شدند.

نتایج آراء شورای شهر:

فرشته ترک: با کسب ۴ رأی بعنوان رئیس

علی اکبر بسطامی: با کسب ۴ رأی بعنوان نائب رئیس

صفر زاهد: با کسب ۴ رأی بعنوان خزانه دار

عظیمه مقدم: با کسب ۵ رأی بعنوان منشی

نتایج آراء شورای شهرستان:

علی اکبر بسطامی: با کسب ۴ رأی بعنوان رئیس

رحمان کردی: با کسب ۴ رأی بعنوان نائب رئیس

احمد روشنی: با کسب ۴ رأی بعنوان منشی

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.