1394-08-18 14:03
1722
0
23310
دوست و همرزم شهید اسماعیل زاهدپور:

شهید زاهدپور از من خواست در مراسم علمبندان حسینی، برای شهادتش دعا کنم

دوست و همرزم شهید اسماعیل زاهدپور گفت: شهید اسماعیل در این تماس تلفنی که آخرین تماس تلفنی من با ایشان بود گفت در مراسم علمبندان حسینی که هستی دعا کن به آرزوی قلبیم که شهادت است برسم.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، سید محمد نژاد حسینی از دوستان نزدیک پاسدار شهید اسماعیل زاهدپور اولین شهید مدافع حرم کردکوی در گفتگو با خبرنگارما، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسماعیل زاهدپور، اولین شهید مدافع حرم در کردکوی، که به تازگی به مقام رفیع شهادت نائل شدند، با اشاره به این که افراد آشنا با این شهید بزرگوار به خوبی از صفات پسندیده وی آگاهی دارند، خاطرنشان کرد: این شهید با متانت، خوش رویی، صبر و حوصله رفتار می کرد و در میان مردم و اهل منطقه به حسن اخلاق معروف بود.

وی با اشاره به این که این شهید مدافع حرم علاقه بسیاری به شهدا و حضور در مراسم یاد و خاطره این بزرگ مردان داشت، گفت: وی طلایه دار حضور در مراسم های بزرگداشت مقام والای شهدا بود.

نژادحسینی در ادامه به بیان آخرین دیدارش با این شهید بزرگوار پرداخت و گفت: شهید اسماعیل در آخرین دیدارش قبل از اعزام به جهت خداحافظی به دیدنم آمد. اسماعیل از من خواست تا دعا کنم در این اعزام شهید شود.

وی همچنین از آخرین تماس تلفنی شهید زاهدپور در روز علمبندان حسینی خبر داد و گفت: شهید اسماعیل در این تماس تلفنی که آخرین تماس تلفنی من با ایشان بود گفت در مراسم علمبندان حسینی که هستی دعا کن به آرزوی قلبیم که شهادت است برسم.

مسئول دفتر امام جمعه کردکوی در خاتمه تأکید کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهیدان گرانقدر در حقیقت زنده نگه داشتن ارزش های والای نظام و انقلاب است، لذا ما وظیفه داریم که هر آنچه در توان داریم در این مسیر تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.