1394-08-14 10:03
1407
1
23081
همرزم پنجمین شهید مدافع حرم گلستانی:

شهید زاهدپور از این سفر به عنوان راه شهادت یاد کرد/ شجاعت وی در همان سن کم بی نظیر و ستودنی بود

همرزم شهید مدافع حرم اسماعیل زاهدپور گفت: وقتی که شهید اسماعیل برای خداحافظی نزد من آمد، از این سفر بعنوان راه شهادت یاد کرد و از همه حلالیت طلبید، چون مطمئن بود این سفر بازگشتی نخواهد داشت، در واقع کسی که همه‌اش زمزمه یا حسین(ع) روی لب دارد با اینگونه کارها عشقش به اهل بیت (ع) مشخص می‌شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، احسان سیستانی از بستگان و همرزم شهید مدافع حرم اسماعیل زاهدپور در هشت سال جنگ تحمیلی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به زندگی اولین شهید مدافع حرم، اسماعیل زاهد پور اظهار داشت: شهید اسماعیل از همان ابتدای نوجوانی و در سن 14-15 سالگی به جبهه اعزام شد و مدت زیادی از عمر شریف خود را در جبهه حضور داشت، رشادت و شجاعت وی نیز در همان سن کم بی نظیر و ستودنی بود.

وی در خصوص فعالیتهای فرهنگی و مذهبی این شهید بزرگوار پس از بازگشت از جبهه گفت: ایشان در فضای مسجد حضور داشت، عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید سیستانی محل بود و در تمامی مراسمات ملی و مذهبی فعال بوده و بعد از این موضوعات هم که سعادتی نصیبش شد و در جبهه نبرد با تکفیری‌ها حضور پیدا کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سیستانی درخصوص آخرین دیدار خود با این شهید بزرگوار گفت: وقتی که شهید اسماعیل برای خداحافظی نزد من آمد، از این سفر بعنوان راه شهادت یاد کرد و از همه حلالیت طلبید، چون مطمئن بود این سفر بازگشتی نخواهد داشت، در واقع کسی که همه‌اش زمزمه یا حسین(ع) روی لب دارد با اینگونه کارها عشقش به اهل بیت (ع) مشخص می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: از لحاظ روحی او را خوب می‌شناختم، زمانی که عزم رفتن کرد مطمئن بودم اسماعیل کسی نیست که کنار بایستد و خودش را سرگرم کارهای جانبی کند. شجاعت و دلاوری‌اش را می‌شناختم و مطمئن بودم که او خودش را به جبهه نبرد می‌رساند و شاید دیگر باز‌نگردد.

این همرزم شهید در خاتمه ادامه داد: اسماعیل برایم خیلی عزیز بود، او از اعضای فامیل و دوست خوب من بود، برای رفتنش خیلی ناراحتم اما به خاطر اینکه در راه اسلام و دفاع از حرم اهل بیت (ع) شهید شده خرسندم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی اصغر طغرائی

سلام علیکم : من دست وبازوی همهء عزیزانی که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند ، وعزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نمود ه اند ، می بوسم و سلام ودرودهای خالصانه خود را به همه غنچه های آ زادی و کمال نثار می کنم ....حضرت امام خمینی (س) ...انسان برای رسیدن به یک هدف همیشه از یک وسیله استفاده میکند و شهاد ت عالی ترین سکوی پرتاب معنوی به سوی الله میباشد . ..سردار شهید علیر ضا طغرائی تاریخ شهادت 3/3 61 خرمشهر ....لبیک یا حسین (ع)

0
0
پاسخ
1394-08-14 16:07

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.