1394-09-09 19:55
869
0
23641
فرماندار کردکوی:

شبکه های اجتماعی پدیده تاثیر گذار انتخابات اسفندماه امسال هستند

فرماندار کردکوی گفت: معتقدم شبکه های اجتماعی و رسانه های نوظهور پدیده جدید و از جمله عوامل تاثیر گذار در روند نتایج انتخابات اسفندماه امسال خواهند بود.

به گزارش گلستان ما، مجتبی جمالی روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز استان گلستان اظهار کرد: فعالیت شبکه های اجتماعی در دوره های گذشته انتخابات حتی ریاست جمهوری سال 92 ملموس و جدی نبود اما با گسترش روز افزون تکنولوژی و فراگیری فن آوری های تلفن همراه و اینترنت، این شبکه های اجتماعی به میزان قابل توجهی فراگیر و عمومیت یافته است.

وی بیان کرد: باید تلاش کرد از این فرصت فراهم شده جابه جایی و انتقال سریع اطلاعات برای رونق بخشیدن هر بیشتر به جریان برگزاری انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای بهره لازم را برد.

فرماندار کردکوی در ادامه بر ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه ها تاکید کرد و گفت: خبرگزاری ایرنا به عنوان قدیمی ترین رسانه کشور دارای مزیت های فراوانی است که باید از این امتیازات مناسب برای رساندن پیام مردم به مسوولان و عملکرد دولت و نظام به جامعه بهره برد.

جمالی بیان کرد: برخورداری از امکانات نرم افزازی و سخت افزاری روزآمد، خبرنگاران حرفه ای، سابقه طولانی و درخشان و دقت فراوان در انتشار اخبار از جمله ویژگی های خبرگزاری ایرنا و وجه تمایز آن با سایر رسانه ها است.

وی گفت: در شرایطی که بسیاری از افراد تحصیل کرده و تاثیرگذار بخش های گوناگون حتی در بدنه دولت تفاوت نام و نحوه فعالیت خبرگزاری ها را نمی دانند، ایرنا با اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده می تواند جای خود را بیش از همیشه در میان اقشار گوناگون جامعه باز کند.

فرماندار کردکوی شبکه قوی و سریع پیامکی را از جمله کارهای مثبت جدید و تاثیرگذار ایرنا عنوان و خاطرنشان کرد: بهتر است این حرکت در کنار دیگر اقدامات ایرنا همچون راه اندازی گروه رصد در شبکه های اجتماعی بین آحاد جامعه بویژه گروههای مرجع مردمی توسعه و تعمیم یابد.

جمالی همچنین بر لزوم حرکت رسانه ها به سمت آگاهی بخشی جامعه تاکید کرد و گفت: در زمان حاضر فقط در حوزه سیاسی تا حدودی این گونه اطلاع رسانی مشاهده می شود و رسانه ها در دیگر بخش های جامعه کوششی برای افزایش دانش و اطلاعات مردم انجام نداده و نمی دهند.

فرماندار کردکوی افزود: بدون تردید افزایش دانش و آگاهی مردم به عنوان یک ویژگی اساسی و مهم علاوه بر افزایش اعتبار رسانه ها، جامعه را در راه رسیدن به توسعه همه جانبه کمک خواهد کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.